آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۹۹۱

| يكشنبه, ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۰، ۰۱:۴۹ ق.ظ

آخه ۱۲ ظهر کی ناهار میخوره؟

من...

منی که ۵.۳۰ صب بیدار شدم و ۷.۳۰ صبونه سرپایی خاک بر سری خوردم و اینجا اونقدر مگس پروندم که نا ندارم :(((( خب آره ۱۲ حداقل یه چیزی میخورم گشنگیم رفع میشه :((( بعدشم میرم جیش میکنم زودی ساعت یک بشه

امیدوارم حالا حالاها ساعت کارم تا ۳.۳۰ باشه تا این امتحانمو بدم به خیر و خوشی

سومی رو هم بخورم و برم

 

  • ۲۰/۰۹/۲۰

نظرات  (۲)

بزودی دوست و رفیق پیدا میکنی و برات راحت تر میشه تحمل فضا نگران نباش

اونقدری که اصلا نمیدونی کی ساعت کاری تموم شد

پاسخ:
من حتی غذاخوری هم نمیرم.غذامو همین پشت میزم میخورم. یکمم لا لوها رایتینگ میخونم
عه؟ بعید میدونم البته. چون خانم خیلی کمه تو این محیط

منم محیطی که بودم تنها خانم اونجا بودم :دی

اولش خیلی برام سخت بود

بعد با اونایی که باشخصیت تر بودن و خب مهندس و سرپرست و اینا بودن، صحبت میکردیم شوخی می کردیم و دیگه رفیق شده بودیم :دی

هرچند قبول دارم که خیلی سخته

پاسخ:
وای یه خانم میون اونهمه آقا وحشتناکه
هربار یه چیز از محل کارت میگی بهم یه شوک وارد میکنی :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">