آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۹۹۳

| چهارشنبه, ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۰، ۰۶:۴۴ ق.ظ

اومدم یه جایی برای تست قبل از شروع به کار

نه تنها خیلی جای چیپ و مزخرفیه. بلکه خیلی جای چیپ و مزخرفیه. یه آدم حسابی نمیبینی. همه با دمپایی اومدن. چیه اینجا؟

 صب رفتم آزمایش خون و نوار قلب دادم. تو اون اوضاع بیناموسی فک کنم اینقدر تپش قلب داشتم که نوار قلبم آرکتانژانتی شد :( چرا آدمو ل...خ،،، ت میکنین آخه؛( چقدر سختم بود ولی دیگه تسلیم شدم :"(

بعدش رفتم حساب باز کردم برای حقوقم. از این کارا اصلا خوشم نمیاد. تا ۱۲ قشنگ معطل شدم 

ناهار پیش نین بودم. کلی بهم پلو داد. از گشنگی داشتم میمیردم. واقعا دستش درد نکنه. عالی بود غذاش. کلی هم خوشحال شد از سر کار رفتنم. خلاصه بعد از ناهار رفتم ماک اسپیکمو دادم و اومدم اینجا که ۳۰۰۰ نفر قبل من تو صف هستن. فعلا منتظرم تا برم تو ‌...

  • ۲۰/۰۹/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">