آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

995

| پنجشنبه, ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۰، ۰۳:۰۰ ب.ظ

چرا مامان که نیست همه چی اینقدر سریع کپک میزنه؟ 

_فقط خودم کپک نزدم :|

  • ۲۰/۰۹/۲۴

نظرات  (۱)

واسه ما هم اینطوره. مامانم که مثلا یک ماه نیست زودی بعد یه هفته همه چیزا تو یخچال خراب میشن! برای همین من همیشه تعداد خیلی کم خرید میکنم... 

پاسخ:
هنوز یه هفته نشده، ولی من از روز دوم سوم دارم هی کپک جمع میکنم. حتی پسته هم کپک زد :!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">