آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

غم عالم توی قلبم خونه کرده

| دوشنبه, ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۰، ۱۰:۴۱ ق.ظ

نشستم زار زار گریه میکنم

اصلا یادم نبود امروز دوشنبست. همش فکر میکردم یکشنبس. از رو گوشی دیدم و اشکم درومد

من به هیچ کاریم نمیرسم. تا میام خونه شب میشه. کی رایتینگ بخونم :(((( 

خیلی غصه دارم خدایا :"(((((((((((

  • ۲۰/۰۹/۲۸

نظرات  (۲)

دختر گریه چرا

من به وضعیتت غبطه می خورم. من یک گپ بزرگ دارم و پر از حسرتم که چرا بعد ارشدم سر کار نرفتم. که موتورم گرم می موند. اول اشکاتو پاک کن و بعدم دستتو بذار رو زانوت و بلند شو. ته اش خیلی خوب میشه.

پاسخ:
دیشب جواب ماکم اومد. رایتینگم ۵.۵ شدم. باز دوباره غم عالم تو دلم ریخت. امیدوارم فقط تو امتحان اصلی حداقل ۶.۵ بشم

ایشالا ایشالا

ببین بقیه اسکیلات خوب باشه، چون اونو یادمه گفتی مقاله داری، نمونه نوشتارت را استاد می بینه و جای نگرانی نداره. 

پاسخ:
اینم ایده خوبیه. اما امروز تلاشامو جهت دار کردم و حالم کمی بهتره.
راستی من چرا تا الان شما رو فالو نمیکردم!!! عجیبه وا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">