آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

999

| سه شنبه, ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

امروز فهمیدم که رایتینگ اولمو بد نوشته بودم. 4.5 شدم. رایتینگ دوم به مراتب بهتر بود. 6.5 شدم. حالا کمی از رایتینگ دو خیالم راحته و از امروز کمی بیشتر روی 1 تمرکز میکنم

امروز سر کار همکار کلی کار الکی سرم ریحت. در واقع خر کاری

عصر دو درس تسک 1 خوندم. حالا کمی بهترم

برای فردا پلن چیدم

خدا کمکم کنه

تمام تلاشمو دارم میکنم

خواسم هم هست که فشار مضاعف به خودم نیارم

بابا کمی به من توجه کنه بهتر میشه

صبا تاریک بشه خودم نمیتونم برم. میتزسم. البته هنوز روشنه

عصرها هم که دنبالم نمیاد. واقعا اگه خواهر خودش بود با سر میرفت دنبالش. در واقع تمام خونواده و زندگیش خواهرشه بیشتر

ولی اگه میومد دنبالم هم کمتر خسته میشدم هم تایم بیشتری داشتم حداقل این 1 ماه رو باهام همکاری میکرد نامرد

نمره هام اینا میشه مطمئنم:

L 8.5

R 8.5

S 7.5

W 7

overal :7.5

خدایا کمک

*امروز اینستا رو دیلیت کردم کلا

 

  • ۲۰/۰۹/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">