آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

مامان

| چهارشنبه, ۲ دسامبر ۲۰۲۰، ۱۱:۱۵ ب.ظ

یه ضعف خاصی دارم از دیشب. انگاری جون تو تنم نیست

مامان از یکشنبه باید تزریقهاش رو شروع کنه. با فاصله هر ۲۰ روز

از فکر کردن به ضعف بعد تزریق اون داروهای فوق شیمیایی از حالا خودم ضعف کردم

حس میکنم توانم چندین kW کم شد

دیشب تو خیابون تو بغل ییل گریه کردم

میدونم گریه نداشت. برادر کلی خدا رو شکر کرد که باز مشکلش پخش نشده و این کارها همه برای پیشگیریه

ولی من گریه داشتم. برای مامان. 

برای مامان که هیچی از زندگیش نفهمید.

خدایا به مامان کمک کن. 

  • ۲۰/۱۲/۰۲

نظرات  (۴)

مامان های معصوم مامان های فداکار 🌻

پاسخ:
🤦🏻‍♀️

آسمان جان خیلی معذرت می خوام تو این شرایط این سوال رو ازت می پرسم...میگم این اختلال حافظه مامانت که میگفتی بعضا بعضی چیزا یادش میره ربطی به بیماری الان شون داره؟

 

پاسخ:
نمیدونم دقیقا. مادرم مشکل عصبی هم داره. اما دکترش گفت طبیعیه و فراموشی نیست. گفت شاید عدم تمرکز باشه. ولی من نمیدونم هنوز

همون زیارت عاشورا رو بخون. یا همینطوری معمولی یا بزن تو اینترنت به روش اقای حق شناس یا یه روش دیگه هم هست که رائفی پور یاد میده. همشون خیلی مقرب هستن. 

پاسخ:
وای ناردون! من یه بار سر یه چیزی عاشورا خونده بودم. خودت بهم یاد دادی. الان یادم نمیاد چی بود دقیقا. مرسی😥

اره یادمه مساله ات هم حل شد

بخون منم خیلییی دعا کن. با اطمینان بخون. مطمنم ان شالله یه نگاه امام حسین همه چیو حل میکنه. خاطرت جمع باشه

پاسخ:
مرسی بابت یاد آوریت و این دلگرمیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">