آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۱۰۴۶

| يكشنبه, ۲۷ دسامبر ۲۰۲۰، ۰۷:۲۴ ق.ظ

پنجشنبه بلخره با تلاش فراوان من و یه پاراگراف من بنویس یکی اون بنویس استاد ریکامم رو آپلود کرد‌ انشالله که خیر باشه و من اکسپتم رو به زودی زود بگیرم :)

 

امروز جلسه دوم مامانه و من پوست کلفت تر از قبل شدم. پریود هم همینطور

سر کار اصلا خوب نیست. فکر کنم همکارم هم پریوده و اصلا اخلاقش خوب نیست و کلا  همه چیز جوریه که به خودم میگم کجای این کار خوبه؟

ولی خب میگذزه‌ دو هفته دیگه که حقوق گرفتم همشو شست برد‌‌‌‌‌....

  • ۲۰/۱۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">