آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۱۰۶۵

| چهارشنبه, ۳ مارس ۲۰۲۱، ۰۸:۳۸ ب.ظ

تصمیم به یادگیری سنتور گرفتم. اما نمیدونستم سنتور اینقدر گرونه

پول دارم اما راستش دو دلم که بخرم یا نه. نمیدونم تا کجا بتونم ادامه بدم و یا با سازم باشم. واسه همین هنوز نخریدم. ولی دیگه باید بخرم. از طرفی میگم سفارش بدم برام بسازن و از طرفی میگم یه ساز معمولی تر بخرم و کارمو باهاش راه بندازم. واقعا موندم چیکار کنم! احتمال زیاد تا فردا تصمیم قطعی رو با مشورت با خانواده میگیرم و نهاییش میکنم. فقط اگر بدم برام بسازن یه دو هفته ای طول میکشه که به دستم برسه

  • ۲۱/۰۳/۰۳

نظرات  (۲)

یه گزینه هم دست دوم خریدنه. بعدا اگه دلت خواست یه بهترشو میخری

پاسخ:
احتمالا یه معمولیتر بخرم
  • ربولی حسن کور
  • سلام

    من که هیچ استعدادی توی موسیقی ندارم اما شنیدم ساز نسبتا راحتیه 

    موفق باشید 

    پاسخ:
    مرسی. ولی من تو همین مرحله ساز خریدنش گیر کردم حتی.... گاهی میگم موسیقی یادگرفتنت چی بود آخه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">