آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

به رسم هر سال...

| جمعه, ۱۹ مارس ۲۰۲۱، ۰۸:۵۹ ق.ظ

نشستم و لیست آرزوهای ۹۹ رو نگاه کردم

یادم اومد که مادرم دو بیماری مختلف براش تشخیص داده شد. یک جراحی داشت. ولی الان روبراه تر پارسال همین موقع است.

من از لحاظ شغلی و درسی و چیزهایی که منتظرش بودم خیلی تغییر کرده ام و الان جایگاه خیلی بهتری دارم. در واقع خیلی از چیزهایی که در انتظارشان بودم را به دست آوردم.

خدایا شکرت!

میخوام به رسم هر سال باز هم مروری داشته باشم بر سالی که گذشت. به تفکیک هر ماه...

 

  • ۲۱/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">