آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

رویای ناصادق :))))

| پنجشنبه, ۲۹ آوریل ۲۰۲۱، ۰۹:۱۰ ق.ظ

دیشب خواب استاد راهنمامو دیدم :)))))

خواب دیدم اومده اینجا دنبالم. با ماشین خودش که یه ۲۰۶ بود. تازه فارسی هم حرف میزد. با هواپیما بردمو اونجا از فرودگاهم با ۲۰۶ خودش بردمون خونش. به من تو خونه خودش یه اتاق داده بود. جالب اینکه بابا هم باهام اومده بود :)))

به بابا میگفتم من از کسی خدافظی نکردم. حالا همه ناراحت میشن. اونم طبق معمول میگفت اشکال نداره :)))

خلاصه اول کاری که کردم پنجره ها رو چک کردم که دو جداره باشه. بعد استاد میگفت الانو نبین اینجا خیلی سرد میشه‌ الانشم بالای کمدا یخ زده. بعد من سردم شد :))) واقعا سردم بود چون بیدار شدم بینیم کیپ شده بود :))))))

خلاصه همین دیگه

فک کنم تهش با ۲۰۶ پاشه بیاد دنبالم واقعا :))

  • ۲۱/۰۴/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">