آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1091

| پنجشنبه, ۶ می ۲۰۲۱، ۰۱:۴۳ ق.ظ

دیروز از خواب پاشدم احساس کردم روزای خاصم از رگ گردن بهم نزدیکتره. بنابراین ب جای پد پارچه ای از پد معمولی استفاده کردم و بله حدسم درست بود‌. سر کار فهمیدم که خودشه.

داشتم فک میکردم فرداش یعنی امروز رو مرخصی بگیرم یا نه. که خبر اومد امروز تعطیلیم. و اینگونه شد که من امروز خونه موندم. دلم درد میکرد صبح. حال نداشتم پاشم ولی بلخره پاشدم و صبونه خوردم و یه قرص هم انداختم بالا بلکم کمی بهتر شم. ولی هنوز کمی دردناکم. تا ساعتای ۱۰ اینا تو گوشی چرخیدم. بعدشم پاشدم موسیقی تمرین کنم. 

نگفتم جلسه با مشاور رو ادامه میدم. حقیقتش خیلی احساس خوبی ندارم. نمیدونم این منطقیه یا نه. ولی اون همش یا داره گوش میکنه و یا داره راجع به خودش حرف میزنه. نه ازم چیزی میخواد بگم یا انجام بدم و نه هیچی. بیشتر شبیه خاله زنک بازی و غیبت پشت سر مامان بابامه که بخاطرش پول هم میدم. خیلی خوشم نمیاد ولی فعلا نمیخوام قطع کنم. شاید بهتر شد. من اوایل فقط میگفتم عصبانیم و اون گوش میکرد و از روابط خودش با مادرش و نحوه برخوردش با موقعیتای مشابه میگفت و واقعا حالم بهتر نمیشد. فقط فکر میکردم میخواد منم مثل خودش باشم. تا جلسه قبل که بهش گفتم. و گوش کرد و من چند تا موضوع راجع به بچگیام و احساسم اون موقع بهش گفتم که تازه رسید به ریشه یابی مشکلاتم. در واقع انتظار داشتم زودتر شروع کنه به ریشه یابی نه بعد از دو ماه. چه میدونم....

القصه هنوز با مامان مسئله دارم. این روزا بیشتر هم رو نمیفهمیم. نمیدونم از کی اینقدر سخت شدم من. هر چی فکر میکنم هم یادم نمیاد...

 

 

جدیدا وقتی از یکی پول قرض میکنم همش به این فکر میکنم که زودتر پولشو پس بدم تا یه وقت دینش رو گردنم نمونه. نه که نخوام دین داشته باشم ولی نمیخوام این وسط قرض بمونه الان همون حسو به پول واو دارم که گفت بعدا میگیره ازم. 

فعلا همینا

  • ۲۱/۰۵/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">