آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۱۱۱۱

| پنجشنبه, ۸ جولای ۲۰۲۱، ۰۹:۱۵ ق.ظ

مثلا ویزام اومده باشه

در به در دنبال خرید چمدون و لباس و وسایل مورد نیازم

مثلا تو فکر این باشم چجوری به شرکت اطلاع بدم!

یا مثلا چی دیگه؟؟؟؟

آها. دندونای عقل باقیمونده رو هم کشیدم. پر کردنیا پر شدن. و همه چیز رو رواله ^_^

جرم گیری هم کردم

........

خب در عالم واقعیت، امروز دومین جلسه لیزرم بود. سووووختم باز. مخصوصا که روز اولمم بود‌. خلاصه تنبلی نکردم و رفتم انجامش دادم. صورتمو کامل انجام ندادم. ولی میگم کاش کل صورت رو انجام میدادم. چه کاری بود که فقط سبیل و چانه؟ البته آخه موی کرکی رو واس چی. اگر جلسه بعدی رفتم شاید کل صور رو زدم 🙄

ددیگه اینکه دیروز به استاد گفتم میخوام دو تا درس بردارم. آپشنا رو هم ۳ تا رو بهش گفتم. گفت فلان درس سخته. ترم اول برش ندار‌ بذار بیای جا بیفتی. ولی اگه بخوای برداری من اوکیم

یعنی کشته درک و شعورش شدم!

  • ۲۱/۰۷/۰۸

نظرات  (۱)

  • مینو حسینی
  • اوه اوه دندان پزشکی منم کشیدنی دارم ولی اصلا جرئت ندارم برم پیش

    پاسخ:
    حتما انجام بدینا. پشت گوش نندازین! 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">