آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۱۱۱۵

| چهارشنبه, ۱۴ جولای ۲۰۲۱، ۰۴:۵۰ ق.ظ

از این زبری دندون پر شده در مقابل صیقلی دندون واقعی بیزارم. در واقع هر بار زبون زدنش یادم میاره که هر چیزی طبیعیش خوبه.

دیروز دندونپزشکی بودم. دندو ۷ راست رو پر کردم. پیش دختر دکتر. نمیدونم چرا نخود اینا میخورم با اونور دردم میگیره‌ حفره عقلم هنوز خالیه. دیروز دکتر گفت درای ساکت شده. اونهمه رعایت کردم و مواظب لخته خونم بودم باز میگ درای ساکت داده. دیگه نمیدونم باید چیکار میکردم. گفت هیلینگ تایمش بالاتر رفته ولی مشکلی نیست.

الان یکی دو تا دندون چپمم درست کنم دیگه مشکلاتم حل میشن. فقط میمونه لابلای دو تا دندون جلویی هام و جرمگیری. که دکتر گفت دندونات زیاد جرم نداره‌ 

دیگه اینکه هنوز منتظرم. دیروز خواهر پولشو خواست و من پولشو کشیدم بیرون. الان هنوز وامم خیلی قسطش بالاس. ۶۰ تومن رو با ۶۶۰۰ میگه در ۱۰ ماه که خب زیاده دیگه. ۳۰ تومن اینا میده بهم ولی اون برام کافی نیست. فقط بلیتمم نمیشه :(

نمیدونم ویزام بیاد چجوری میخوام از پس هزینه های قرنطینه و بلیت بربیام. درسته خونواده هستن ولی خب میبینم دست اونا هم خالی و از طرفی آرزو دارم رو پای خودم وایسم. نمیدونم. خدا خودش بهتر میدونه چجوری همه چیزو ببره جلو. امیدوارم که بهترین راه جلوی پام بذاره...

امیدوارم که پاداشا و اینا رو بهمون بدن و وضع مالیمون بهتر بشه

این ماه باید بیشتر اضافه کاری وایسم تا بتونم پول بیشتری در بیارم. کاشکی طلب داشتم از کسی و الان برام پولشو میریخت. کاشکی بتونم وام بگیرم و خودم قسطاشو پرداخت کنم

کاشکی بتونم به موقع برسم و اون اسکالرشیپ ۵۰۰۰ تایی رو ببرم تا خرجای اولیه م در بیاد.

خدایا نگاهم کن

  • ۲۱/۰۷/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">