آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1121

| چهارشنبه, ۱۱ آگوست ۲۰۲۱، ۰۶:۲۵ ق.ظ

سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۰ آگوست
امروز صب پروفایلم آپدیت خورده بود. از همونا که بهش میگن گوست آپدیت. نمیدونم وقتی پاس ریکوئست شم چه حسی داشته باشم. قلبم چقدر تند بزنه. نمیدونم بعدش باید چیکار کنم اصلا.
ولی میدونم از این سر در گمی نجات پیدا میکنم
دیروز ابمیل زدم و پیگیر پروندم شدم. به جواب تمپلیت گرفتم. دیشب به استادم اطلاع دادم که هنوز جوابم نیومده و نمیدونم میتونم برسم به پاییز یا نه. گفتم اصلا نمیدونم میتونم آنلاین شروع کنم یا نه. چون مشکل پرداخت شهریه دارم. گفت بذار با چر صحبت کنم ببینم چاره دیگه ای هم هست یا نه. 
دیشب با واو هماهنگ کردم که درخواست نوت بدم.


یادم باشه به استاد راهنمام یه زنگ بزنم. پیاممو سین نکرده. 

 

یکی دو شب پیش هم آفر دانشگاه بلاد کفر رو اکسپت کردم. ببینم چی میشه

  • ۲۱/۰۸/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">