آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1144

| چهارشنبه, ۲۷ اکتبر ۲۰۲۱، ۱۰:۱۱ ب.ظ

عرضم به حضور انور مبارکتان که حاوی خبرهای خوش میباشم ^_^

دیروز بعد از اینکه رومو سنگ انداختم و به استاد جان ایمیل زدم که حاجاقا! پس این حقوق ما چی شد؟ با سرعت 60 بار در ساعت هی ایمیلمو چک کردم و تا امروز عصر هم هیچ جوابی دریافت نکردم. کاملا ناامید در حال زمزمه این مردی چرا جوابمو نداد بودم که دیدم یه ایمیل ازش اومد برام. ساعت 6 عصر. و گفت که من برات یه پیمنت جدا میذارم تا حقوق سپتامبرتو هم کاور کنه. یعنی در واقع از اول اکتبر میخواست برام واریز کنه. خوب شد بهش ایمیل زدما. خیلی هم شیک و مجلسی گفت اگه مشکل داری بهم بگو یه کاری کنم زودتر واریز شه ولی عملا فک نمیکنم به 31 اکتبر برسه. یعنی من اگه به روش نمیاوردم اوشونم اصلا به روش نمیاورد و حقوق یک ماه من مالیده میشد. با چه مشقت و سلام و صلواتی دیروز ایمیل زدم بماند. ولی خب این خبر خیلی خوبی بود برام ^_^ حالا فردا بهش ایمیل میزنم که نه عجله ندارم. تو فقط پول منه بده. حالا هر زمان دادی دادی. دیگه همین ^_^

  • ۲۱/۱۰/۲۷

نظرات  (۱)

  • مینو حسینی
  • KHODA RO SHOKR HAL SHOD MOSHKEL:)
    پاسخ:
    بله، مرسی ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">