آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1156

| جمعه, ۳ دسامبر ۲۰۲۱، ۱۰:۵۱ ب.ظ

امروز صب یه درسی که پر بود ظرفیتش باز شد و با همکلاسیای ایرانیم هممون برداشتیمش.

یکی هم که پر بود دیروز یه جا باز شد و من سریع برداشتم

هنوز به استاد نگفتم هیچکدوم درسامو. نمیدونم نظرش چی باشه

امروز رفتم آفیس. یه پسره نمیدونم کجایی بود اومد پیش پسر چینیه و بعد اومدن پیش من. گفت ارائه ت عالی بود و از همه بهتر بودی. همه چیزش به اندازه بود و این حرفا

خودشم معرفی کرد گفت من ازت چند تا سوال پرسیدم. من که نه اسمش یادم موند و نه سوالی که پرسیده بود. 

نمیدونم اینا مدلشون اینه دلگرمی میدن به آدما یا واقعا ارائه من اینقدر خوب بود :))

همچنین امروز رفتیم آفیس یکی از سال بالاییامون با ع. بهش گفته بود کتابای اضافی میز کناریش رو بریم هر چی خواستیم برداریم. مام رفتیم نفری 8 تا کتاب برداشتیم. فیلد من کلا تو دانشگاه کمیابه. 3-4 تا دونه از کتابا مال فیلد من بودن. بقیشونم عمومی من میشد که برداشتیم بردیم چیدیم رو میزمون یکم فرم آکادمیک بگیره. ل..خ.ت بود میزامون. یکم سر و شکل گرفت 

  • ۲۱/۱۲/۰۳

نظرات  (۱)

آفرین بهت مطمینم ارایت عالی بوده که گفتن

پاسخ:
مرسی😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">