آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

سی سالگی

| چهارشنبه, ۲ فوریه ۲۰۲۲، ۰۸:۴۸ ب.ظ

فردا تولدمه، به وقت اینجا

به وقت ایران اما امروز تولدمه!

خیلی عجیبه همین ناهمسانی روزها و دقایق!

تبریکهای تولدم رو دریافت کردم. اما هنوز وارد روز تولدم نشدم!

فردا سی سالم تمام میشه

حس عجیبی داره؟

حس نمیکنم سی سالمه

سی سال خیلی بزرگ بود

اما من سی سالم شد

عجیب اما واقعی

شاید یکی از منزوی ترین روزهای تولد در عمرم رو تجربه کنم

چون از دیروز علایم دارم

دیشب حالم اصلا خوب نبود

حس تب و لرز داشتم. دیروز بدن درد هم داشتم.

فردا صبح شاید برم و رپید تست بگیرم. هر چند نیاز خاصی هم نیست. اما دلم میخواد تو روز تولدم کمی زیر برف قدم بزنم.

به بهانه رپید تست.

خودم رو میپوشونم.

همین.

باید به رسم هر سال یه پست هم بنویسم که در سالی که گذشت....

اما میدونی چیه؟

فک کنم فردا از همیشه بیشتر غربت زده بشم

ساعت اینجا الان 20:49 چهارشنبه 2 فوریه هست.

دلم خواست یه همشهری جوان داشتم یا یه مجله دیگه و امروز ورق میزدم و میخوندمش.

  • ۲۲/۰۲/۰۲

نظرات  (۱)

  • مینو حسینی
  • happy birth day RAFIGH

    پاسخ:
    ممنونم مینو جان ^_^
    امیدوارم یه روزی بشه اینجا شما رو ببینم 3>

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">