آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

آپدیت روز تولد!

| پنجشنبه, ۳ فوریه ۲۰۲۲، ۰۵:۳۴ ب.ظ

کوید ناینتین من از روز دوشنبه شروع شد

و من مطمئنم که شنبه که با دوستام رفتیم بیرون من از همونجا مبتلا شدم

روز دوشنبه یه بدن درد خفیفی داشتم که سه شنبه بیشتر شد.

سه شنبه اومدم خونه و دوش گرفتم و با حال نزار رفتیم وال.مارت. اونجا حتی توی راه لرز هم کردم و واقعا هم حالم خوش نبود. اما گذاشتم به حساب این که خسته ام و مال استرسه و دو روز خوب غذا نخوردم 

اما وقتی اومدم خونه گفتم شاید واقعا کروناست. از فاز انکار بیام بیرون. همخونه هام چه گناهی کردن. دیگه شبش با ماسک خوابیدم. یه قرص ویتامین سی خوردم و یادمه لرز هم کمی داشتم هنوز. بدنم باز درد میکرد.

صب پاشدم دیدم نخیر! تو طول شب آبریزش بینی و گرفتگی و گلودرد هم اضافه شده. دیگه فهمیدم که کروناست و به دوستام که باهام بودن اون روز احتمالشو گفتم. اونام گفتن نه سرما خوردی و این صحبتا...

اما میم گفت که از اون شب گلوش درد میکنه و یه روز بعدش تب و لرز کرده. 

امروز صبح که بیدار شدم زنگ زدم یه داروخونه نزدیک خونمون و پرسیدم گفتن رپید تست داریم. دیگه سریع رفتم و یه کیت گرفتم اومدم خونه و بععععععله! تستم مثبت شد!

البته اگه منفی هم میشد باز میذاشتم رو حساب منفی کاذب و قرنطینه و ماسک رو ادامه میدادم. 

ولی خب شکر خدا خوبم و زیاد مشکلی نبوده تا به الان. 

دیگه همین. برم یه کمی مطالعه کنم تا شب...

  • ۲۲/۰۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">