آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1172

| شنبه, ۵ فوریه ۲۰۲۲، ۱۲:۳۰ ق.ظ

کویدم خیلی بهتر شد امروز

صدام همچنان گرفته و گلودرد دارم. اما بهترم در مجموع

عصری بعد از یه چرت ریز پاشدم به پختن غذا. واقعا دیگه حالم از هرچی خورش بامیه و سوپ به هم میخورد

یه کمی برگر طور درست کردم و با بقیه گوشت هم مایه ماکارونی. تا فردا پس فردا بخورم.

خیلی گوشتخوار شدم :)))))

حالا یکی دو روزم مرغ و ماهی و میگو وارد رژیمم میکنم. فک کنم باید مرغ هم بخرم

جالبه که قبل مریص شدنم حسابی خرید هم کردم. همه چی داشتم این چند روز. از کاهو و بروکلی بگیر برو تا رب و پرتقال و حلاصه همه چی تکمیل :)))

فقط پیاز و سیب زمینیم دیگه ته کشید که البته یه کمی پیاز سرخ کرده تو قریزر دارم. حالا فردا پس فردا خوب میشم یه روز میرم شیر و این چیزامو میخرم میارم ^_^

خدا رو شکر اینم به خیری گذشت دیگه

حسابی درس دارم

امروز به استادم ایمیل زدم و یه فایلی الکی سرچ کرده بودم واسش فرستادم ببینه. الکی که یعنی کار کردم. خدایی خیلی احساس شرم میکنم از کار نکردنم. دوستام همه دارن جر میخورن زیر فشار کار. خلاصه تشکر کرد و گفت ایشالا زود خوب شی و اینا. حالا کی میای لب؟ گفتم امون بده خوب شم چشم. دیگه تاریخ امتحانامو بهش گفتم که شاخ محبت را از تک ما بکشد

کلی دمنوش و مایعات خوردم. تازه تو یکیشونم کلی سوسک ریز بود ولی دیگه دم کردم خوردم. والا

بعد ظهرم کلی خوابیدم خدا کنه امشب خوابم ببره

این چند شب اینقدر بد میخوابم. جوری کلافه میشم که پا میشم میشینم رو تخت. باز دوباره میخوابم. حالا بخوابم صب پاشم درسمو بخونم؟

یه سبد ارگنایزر هم واسه کشوم گرفتم. اینقدر کشوم مرتب شد. گیره های ریز ریز و سرمای پوستم و خنزر پنزرامو ریختم توش پخش و پلا نباشه. کلی جا باز شد.

دیگه همین....

  • ۲۲/۰۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">