آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1177

| سه شنبه, ۱ مارس ۲۰۲۲، ۱۱:۰۲ ب.ظ

نمیدونم از کی ننوشتم

اما از این خونه نرفتم و سه ماه دیگه تمدیدش کردیم

حوصله نوشتن از همخونه قبلی رو ندارم ولی فعلا با قدیمی تره موندم

دیروز یه امتحان دادم که اصلا خوب نبود و بعدش هم نشستیم با میم تمرین حل کردیم و برای اولین بار در عمرم کد زدم! یه کد رو از صفر تا صد! عین شب بهم زنگ زد که ببینه چیکار کردم، گفتم باورش نمیشد!

تقریبا آخرین جلسه های لیزرمه. امروز انجام دادم و شاید یکی دو هفته دیگه از روتین هفتگی بردارمش

سر کار هم میرم! رستوران میرم. هفته پیش شنبه و یکشنبه رفتم، بعدش پنجشنبه و شنبه. چهار روز رفتم تا الان.

بد نیست کارش تا ببینیم چی پیش میاد!

فعلا روزی سه ساعت میرم. خیلی هم به نظر خودم ازم راضی هستن. تا ایشالا خیر در چی باشه

دیگه چی؟

استادم گفته باید برم آزمایشگاه. قراره روی یه پروژه دیگه موازی کار کنم. تازه گفت توی اپریل میتونی یه مقاله بدی. یعنی باید بدی... هفته پیش یه چندتایی ایمیل فرستاد به اینور اونور تا دستگاه رزرو کنه. گفت روز اول باهات میام. حالا هنوز بچه های اون یکی آزمایشگاهه جواب ندادن. 

امروز که رفتیم خرید و چند تا چیز میز کوچیک خوراکی اینا گرفتم شد 40 دلار. چیز خاصی هم نبودا! 

برای فردا ناهار میخوام پاستا بپزم چون امروز قارچ خریدم.

یه برنامه ریزی هم بکنم تا برای روزهام بدونم باید چه کنم و بعدش بشینم سریال زیبای دیس ایز آسم رو ادامه بدم!
#خیلی دلم کتاب میخواد

  • ۲۲/۰۳/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">