آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1178

| پنجشنبه, ۳ مارس ۲۰۲۲، ۱۰:۵۹ ب.ظ

امروز رفتم خرید و برنج و نون و چند تا خرده ریز دیگه گرفتم که جمعا شد شصت دلار

زیاد شد چون اول مارچ هم رفته بودم خرید با بچه ها که چهل دلارم اونجا خرج کرده بودم. باید واقعا دیگه مدیریت کنم

چیا خریدم؟ چیز خاصی در واقع نخریدم جز برنج که خودش 18 و خورده ای شد. باقیش مثلا دوتا بستنی! و شیر و نون و هویج برای مربا و خمیردندون و خنزر پنزر. امیدوارم تا یک ماه نرم خرید حداقل!

امروز سه تا لاک بریذبل هم خریدم. آف خورده بودن و از ده اینا به 6 و پنج رسیده بودن. منم نامردی نکردم و سه رنگ مختلف صورتی و زرشکی خریدم ^_^ خیلی هم راضی و خوشحالم ^_^ تازه breathable هم هستن

الانم یه صورتی برقی برقیشو زدم به ناخنام و دارم کیف میکنم

دیگه چی؟

امروز سر کار بودم. واقعا ریقم درومد. 25 دقیقه تمام کل کف سالن رو جارو زدم و بهدش هم حدود بیست دقیقه ای کل کف رو ماپ کشیدم. واقعا ماپ وقتی خیس بود سنگین بود و من آخرا دیگه خیس عرق بودم. برگشتنی روی یه سطح شیبدار داشتم کانتینر ماپ رو میبردم سمت آشپزخونه یهو یاد مسائل سیالات یک افتادم که شتاب سیال رو در این حالت محاسبه میکردیم. اینقدر خندم گرفت. به همکارمم گفتم :))))))

 

صبح که رفتم آشپزخونه چاقو چنگال بیارم بپیچم، همکار آقای آشپزخونه کلی بهم دلگرمی داد و گفت آفرین که هم درس میخونی و هم کار میکنی. هیچوقت ناامید نشو و این حرفا! خلاصه که حرفاش دلنشین بود.

بعد از کار هم تا یه جایی پیاده اومدم و خودم رو به یه قهوه تلخ و بی مزه مهمون کردم :| واقعا بی مزه بود. تهشم ریحتم دور. ولی پیاده روی خوبی با خودم بود...

وقتی رسیدم خونه کلی با نین تصویری حرف زدم و پاستا گرم کردم خوردم و بعدش با کدوها کاکا درست کردم. داشت کم کم خراب میشد! وسطش رفتم خرید با همخونه که کاش نمیرفتم... واقعا یه کارایی میکنم یه وقتا....

خلاصه همین...

 

  • ۲۲/۰۳/۰۳

نظرات  (۱)

  • مینو حسینی
  • به به لاکها مبارکههههه

    پاسخ:
    مرسی ^_^ اینقدر خوشحالم از خریدنشون😊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">