آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1181

| يكشنبه, ۶ مارس ۲۰۲۲، ۰۴:۳۸ ب.ظ

حس و حال نوشتن توی کانالی که برای خونوادم زدم رو ندارم. حقیقتش چون یه روز یه کاره دوستم که توش اد هست بهم مسج داد که خوش به حالت رفتی از این جا راحت شدی و نتمون هم قراره قطع بشه. دیگه دست و  دلم به نوشتن توی اون کاناله زیاد نمیره. البته خیلی کم براشون عکس میذارم اما وقتی یکی بهم اینجوری میگه حالم به هم میخوره!

دیروز از سر کار برگشتنی کلی راه رفتم. یه قابلمه استیل قشنگ خریدم. سه لیتری و به نظرم جنسش خیلی خوبه! یه بسته سه تایی تیغ ابرو و یه بسته دستمال آبگیر خریدم. اومدم خونه پاستامو خوردم و مثل خرس خوابیدم تا نه شب. البته همش سه ساعت خوابیدم ولی خب برای من بی سابقه بود دیگه!

شب پاشدم و هویجا رو گذاشتم بپزه مربا شه. البته خیلی راضی نبودم از نتیجه ولی خب صب با کره مالیدم روی نون و بد نبود. 

شب چند تا دونه توت فرنگی که باقی مونده بود رو هم خوردم و باز 12 و نیم اینا خوابم گرفت!

امروز رفتم سر کار و بازم جارو و ماپ و خرکاری کشیدن ازم. اومدم خونه سریع باقی پاستا رو خوردم و بازم چپه شدم! یه یه ساعتی خوابیدم و پاشدم کافی خوردم. اینا رو بنویسم و برم سراغ درس! فردا صب استاد گفت استارباکس فلان ببینیم همو و بریم به سمت لب. من نه میدونم لبه کجاس و نه استارباکسه! خو بلد نیستم دیگه!

صب یه بسته گوشت گذاشتم بیرون تا شب خوردش کنم و لوبیا پلو خوشمزه بپزم چند روزی بخورم کیف کنم با ماست. به به! باقیشم گوشتا رو تفت میدم و شاید یه ساندویچ گجوشتی چیزی درست کردم.

دیگه همین... 

***این زن صاحب رستوران که خودش اگثر اوردرا رو میگیره، امروز یه کاره برگشت بهم گفت اون مشتریه که اونجا نشسته خیلی عجیب و دیوونست. بعد کلی یواشکی پشت سرش حرف زد :)))) که میگه برام صبونه نون موز بیار به جای تست ولی شارژم نکن و قهوه مجانی بده و ال و بل. بعد غر زد که آره اسپشال برکفستمون که کلی ارزونه میگه گرونه. مردم دیوونه شدن و این چیزا :))) خیلی جالب بود! حتی خارجیا هم گاهی پش.م.هاشون از مردم میریزه. 

بماند که دیروز یه یارویی یهو وارد رستوران شد و شروع به داد و فریاد کرد که من ایگنورش کردم!!! حالا من بدبخت داشتم یه گوشه واسه خودم زمینو جارو میزدما! :))))))))

  • ۲۲/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">