آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1213

| يكشنبه, ۷ آگوست ۲۰۲۲، ۰۸:۲۴ ب.ظ

امروز دوباره نخواسته شدم!

 

میام و میگم!

قضیه از این قراره که در حال آشنایی با یه آقایی بودم که از خودم خیلی بزرگتر بود. دو هفته هر ویکند یک بار با هم تماس گرفتیم و حرف زدیم و من این هفته واقعا قصد داشتم بهش بگم ادامه ندیم. اما اون خودش پیام داد و گفت به درد هم نمیخوریم. اصلا این احساس پس زده شدن تو کت من نمیره. درسته خودم هم نمیخواستم ادامه بدم اما نباید اون تمومش میکرد

  • ۲۲/۰۸/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">