آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1215

| سه شنبه, ۹ آگوست ۲۰۲۲، ۱۰:۵۱ ب.ظ

سه شنبه 9 آگوست، ساعت 22:45 

 

امروز صبح ساعت نمیدونم چند ولی قبل نه بیدار شدم

صبونه نیمرو با کره، نون تست و کره بادوم زمینی و شیر شکلات خوردم. بعدش پاشدم آرایش کردم رفتم دانشگاه ده تا رزومه مخصوص رستوران پرینت کردم و بعدشم با مترو رفتم همون رستورانی که از ایندید اپلای کرده بودم. البته صب چک کردم دیدم رد کردنم :))))) ولی از اونجا که من آدم ول نکنی هستم پاشدم حضوری هم بردم رزوممو دادم تا شاید بگیرن منو. جاش خوب بود ولی حالا نمیدونم چی بشه. بعدش یه سر رفتم کتابخونه بزرگ داون تاون و واو نگم چقدر خفن بود. فرصت زیاد نداشتم و شاید ده دقیقه اونجا بودم اما یه بار باید سر فرصت برم. خوراکمه. با این که کتابای انگلیسی زیاد ندوست ولی محیط کتابخونه بسیار دوووووست. بعدش با اتوبوس رفتم رستوران و سه ساعتی سر کار بودم و باز برگشتم سمت خونه. باز سر راه رفتم اون یکی کتابخونه نزدیک خونمون و اونجا هم چند جلد کتاب فارسی داشت. مثل بلندیهای بادگیر. یه باری باید اونو امانت بگیرم. لنگه کفشی در بیایان غنیمت است. خیلی دوست دارم وقتی پولدار شدم یه کمکی به غنی تر شدن منابع فارسی کتابخونه های این شهر بکنم. انشالله که بشه!

خلاصه اومدم خونه و سریع ته چین خوشمزه با ماست و درار و سالاد و زیتون زدم بر بدن و اومدم کلی لش کردم. بعدش یه کمی دیتا درست کردم و دوش گرفتم و نماز خوندم. شام عدسی گذاشتم. هنوزم نخوردم. دیگه چی؟ دیگه کلی با خواهرم چت کردم. کلی حرف داشتم که زدم بهش و سبک شدم. ظهر هم که سر کار بودم جوجه قشنگم بهم مسج داد و یه کوچولو چت کردیمheart قربون دست و پای بلوریش بشه خالهdevil

برم شام و باز یه کم حوصله کنم تهش بشینم دیتا بسازم

خدایا برای امتحان و پس از امتحان کمکم کن. قول میدم ترم بعدی بخونم درس رو و مسلط شم. قول شرف. اصلا از فردا میخونم. هر روز. قول قول قول

  • ۲۲/۰۸/۰۹

نظرات  (۱)

افرین،خوردوخوراک چه خوب میرسی به خودت 😅😅

پاسخ:
چون که کاهش وزن داشتم اخیرا🥲

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">