آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1232

| سه شنبه, ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۲، ۱۲:۳۲ ق.ظ

امروز چیکار کردم؟ صب که پاشدم از شدت دستشویی بود وگرنه نمیتونستم از جام پاشم اینقدر که بدنم و مفاصلم درد میکرد

به زور پاشدم رفتم دستشویی و دست و رومو شستم و صبونه هم نخوردم. یه کم با جوجه چت کردم و یکی دو تا اپیزود از سریالمو دیدم و با بابا حرف زدم. بعدش نشستم درس بخونم مثلا. نمیدونم اصلا چیزی خوندم یا نه. آره تلاش کردم ولی خب کندم چون همه کد رو استاد نوشته. حالا تازه تا امشب فهمیدم چی به چیه و دیتایی که قراره ازش کرو فیت کنم اصلا کدومشون هست. فعلا دو تا ماتریس یکی برای محور ایکس و یکی هم برای محور وای درست کردم و داده های پرت رو دستی با فایند حذف کردم. البته این راهش نیست و خیلی آماتوره. باید بگردم ببینم فیلتر نویز گوسین مثلا به کارم میاد؟ 

دیتای ام 05 رو هم دوباره تولید کنم. چون خیلی خیلی پرته عدداش و باعث میشه نمودارم خراب بشه.

الانا حس میکنم یه خورده بهتره حالم و انگاری تب رفت. اما بدن درده کمی هست هنوز. اشتهام هم کم شده بود و کلا هم ناهار و هم شام خیلی کم خوردم. گلاب به رو، اس اس هم شدم :-S 

دیگه همینا... برم ببینم کد آماده چی پیدا میکنم و بعدشم بخوابم که فردا روز دیگریست

  • ۲۲/۰۹/۲۰

نظرات  (۱)

وای یعنی یه واکسن اینقدددد😑😑

میومدی ایران برکت میزدی😂

پاسخ:
 آره انگار باید همین کارو میکردم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">