آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1235

| يكشنبه, ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲، ۱۰:۰۳ ب.ظ

امروز صبح پولهایم را شمردم

تک تک اسکناسها را با عرق جبین به دست آوردم

مزد زحمت خود خودم

برای تک تکش دویدم

و باورم نمیشه در یک ماه به اندازه حقوق شش ماه کارمندیم فقط انعام گرفتم

کاش میشد مثل همیشه عکسشونو به خواهرم نشون بدم

کاش میشد تصویر جامدادی جدیدم رو به خواهرم نشون بدم

کاش میشد یه دل سیر باهاش حرف بزنم و بگم که استاد ازم خواسته کلاسش رو یک روز دست بگیرم و من چقدر استرس دارم که نمیدونم قبول کنم یا نه

از وقتی ساعت رو تغییر دادن باهاشون حرف نزدم و این تفاوت ساعت رو اصلا متوجه نشده بودم

الان سرچ کردم و دیدم یک ساعت به اختلاف ساعت افتضاحمون اضافه شده و بدتر شده

برم درسم رو بخونم...

  • ۲۲/۰۹/۲۵

نظرات  (۲)

موفق باشی عزیزم

پاسخ:
مچکرم🙌
  • ربولی حسن کور
  • سلام

    و قراره ساعت از این به بعد تغییر هم نکنه

    پاسخ:
    سلام. بله خوندم خبرشو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">