آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1236

| شنبه, ۸ اکتبر ۲۰۲۲، ۰۵:۰۳ ب.ظ

همین الان داشتم پامیشدم لباس بپوشم که اسمس زدن میتونی امروز نیای

از خدام بود که. ولی خب آرایشمو کرده بودم. الان دلم میخواد برم بیرون با این که کلی کار دارما. 

پاشدم یه قهوه درست کردم و زنگ زدم اف اما جواب نداد.

بشینم تمرینای بچه ها رو صحیح کنم از همه بیشتر ثواب داره

فردا صبح هم میرم باشگاه و شاید برم دانشگاه کمی درس بخونم و کار انجام بدم...

خیلی دلم برای خواهرم تنگ شده. از وقتی نت اینطوری شده درست حسابی باهاش حرف نزدم. همش احساس تنهاییم زیاد و زیادتر میشه

مثلا الان دلم میخواس با یکی میرفتم قدم میزدم. کسی نیست که

یعنی...

همین الان اف زنگ زد. قرار شد بریم یه قدمی بزنیم و بیایم. هوا فوق العاده خوبه. 

  • ۲۲/۱۰/۰۸

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز. یه مدته با وبلاگت آشنا شدمم و خیلی از نوشته های قبلیت رو هم خوندم، ولی تازه فهمیدم که کجا میتونم برات بنویسم. درهرحال خواستم بگم هم از آشنایی باهات خوشحالم و هم تاحدی باهات همزادپنداری میکنم چون خودم هم دانشجوی دکترا هستم فقط در اروپا. هم اینکه بگم توی یکی از وبلاگها خوندم با google meetمیتونی با ایران حرف بزنی و انگار مشکل فیلتر نداره، من هم میخووام امتحان کنم میخوای شما هم امتحان کن فقط یه حساب جیمیل میخواد همین.

پاسخ:
سلام. ممنون، خوش اومدین.
بله یه وقتایی از گوگل میت استفاده میکنم ولی اونم خیلی کنده و قطع و وصل میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">