آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1237

| يكشنبه, ۹ اکتبر ۲۰۲۲، ۰۶:۰۸ ب.ظ

یکشنبه، 9 اکتبر، 18:07

 

امروز صب قبل از نه بیدار شدم

صبحانه یه قهوه به همراه نون و کره بادم زمینیو مربای توت فرنگی خوردم و ساعت ده راه افتادم به سمت باشگاه

اونجا میخواستم کمی روی تردمیل راه برم برای گرم کردن که زد و وصل شد و حدود بیست دقیقه آروم راه میرفتم و با خواهر و دخترش و بابا حرف زدم

بعدش ورزشم رو انجام دادم و  دوباره ساعت 11:30 زنگ زدم و با جوجه خودم حرف زدم

دیگه اومدم خونه و مرغ گذاشتم بپزه و خودم رفتم حموم و کلی لباس شستم

اومدم برنج درست کردم و سیب زمینی سرخ کردم ناهارمو خوردم

بعدش هم یه سری لباس و ملحفه بردیم لاندری با همخونم شستیم به صورت شریکی

بعدشم نشستم به لوپ معیوب تل.گر.ام، ای.ن.س.تا، وبلاگ.. و همینطور در این چرخه معیوب گرفتار شدم

الانم تازه میخواستم اساینمنتها رو شروع کنم به صحیح کردن که یادم افتاد پست بذارم

 

در واقع خواستم بگم هیچ کار مفیدی نکردم. والسلام

  • ۲۲/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">