آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1264- ترک اعتیاد از اینستا

| دوشنبه, ۲ ژانویه ۲۰۲۳، ۰۵:۳۶ ب.ظ

دوشنبه، 2 ژانویه 2023، 17:30

 

دیشب قبل از خواب اینستامو حذف کردم از روی گوشیم

امیدوارم که وقتم رو کمتر به بطالت بگذرونم و از این وابستگیم کمتر بشه!

ببینم تا کجا میریم...

امروز ظهر ساعت 12 پا شدم

صبونه دیروقت قهوه و نون و پنیر و خیار، و نون و کره بادوم زمینی و کره کوکی خوردم

نماز خوندم

یه کمی با ال حرف زدم

ورزش شکم و کاردیو انجام دادم

ناهار ماهی گذاشتم به همراه اضافه لوبیا پلو خوردم

دیدم دوتا بادمجون وضعیت بحرانی دارن. کبابی و فریزشون کردم

قارچها رو شستم، خورد و فریز کردم

یه مرغ بیرون گذاشتم برای فردا ناهار ساندویچ مرغ درست کنم. چون میخوام برم دانشگاه

سس قارچ هم برای ساندویچ درست کردم

خوراک لوبیا برای شام چند شب بار گذاشتم

الانم باید دوش بگیرم و مقاله بخونم

خدایا تو رو خدا کاری کن که مقاله بخونم و مقالمو بنویسم تا جمعه که میتینگ دارم

  • ۲۳/۰۱/۰۲

نظرات  (۲)

سلام دختررررر چطوری ؟ منو یادته؟ ناردونه ام که قرار بود برم سوییس. خوشحالم که دوباره پیدات کردم من اومدم اونجایی که تو هستی البته نمی‌دونم کدوم شهری دقیقا. منظورم کشور بود. انقد حرف دارم بزنم که خدا میدونه. به زودی وبلاگ میزنم آدرسش رو بهت میدم 

پاسخ:
سلام! خوش اومدی ناردونه جان
خیلی وقته نمینویسی ولی یادمه قرار بود بری سوییس
کانادایی؟ میتونی خصوصی بهم بگی کدوم سمتایی؟ خوش اومدی
بیصبرانه منتظر وبلاگتم و اینکه ببینم چیکارا میکنی. تحصیل؟ ازدباج؟ کار؟ بیا تعریف کننننن

وای چه کار خوبی کردی وقتی حذف میکنیم میبینیم چقدر کارررر میتونیم انجام بدیم

منم مجدد برم تو کارش(؛

پاسخ:
آره ولی بدجوری نسخم :))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">