آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1265_ ترک روز دوم

| سه شنبه, ۳ ژانویه ۲۰۲۳، ۰۱:۰۰ ب.ظ

سه شنبه، ۳ ژانویه ۲۰۲۳، ۱۲:۵۸

 

دیشب قبل خواب، بعد از بیست و چهار یاعت پاکی از روی وب اینستامو یه لحظه چک کردم

وسوسه هم شدم نصب کنم هر شب قبل خواب فقط چک کنم اما بر نصب غلبه کردم

دیروز کل روز به آشپزی و ورزش توی خونه و حموم و لیزر و ازین مسخره بازیا گذشت

شب هم ع زنگ زد که چایی بیام؟ اومد و تا یازده و خورده ای حرف زدیم و یه کاسه لوبیا خوردم و خوابیدم

امروز صب سختم بود پاشم از جام اما هشت و ده دقیقه پاشدم و صبونه و این چیزا، نه و نیم اومدم دانشگاه اول رفتم جیم و بعدش اومدم افیس ساعت یازده

نیم ساعت با مامان اینا حرف زدم و الانم نشستم به نوشتن مقاله. کار سخت و جانفرسا

تا الان دو خط نوشتم!

امیدوارم شب سینما کنسل بشه

  • ۲۳/۰۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">