آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1266

| چهارشنبه, ۴ ژانویه ۲۰۲۳، ۰۱:۴۲ ب.ظ

چهارشنبه، 4 ژانویه، 13:40

 

دیروز کلا اینستا چک نکردم

اما امروز صب تو تخت یه لحظه دانلودش کردم بازش کردم

پشیمونم اما شاید دو دقیقه هم نشد و پاکش کردم

بیشتر میخواستم یه نوتیفشو ببینم که اونم مال لاگینم با لپ تاپم بود

از 12 اومدم دانشگاه و دارم مثلا کار میکنم

خیلی کند پیش میرم متاسفانه

 

قبل دانشگاهم رفتم بانک کشها رو ریختم به حساب

 

  • ۲۳/۰۱/۰۴

نظرات  (۳)

سلام آسمان جان

ما اینجا یه مدت بخاطر اوضاع نت و فیل تر اینستا رو نمی شد راحت باز کرد و یه مدت نرفتم.وای خیلی خوب بود نه فقط بخاطر وقت من که از نظر احساسی فکر کنم حال بهتری داشتم‌الان دو روزه راحت می تونم چک کنم.پستت برام تلنگری بود که دوباره توی این دام نیفتم.به نظر من که خیلی کار خوبی کردی با همین فرمون برو جلو بزودی احساس های خوبش رو هم می چشی.

 

پاسخ:
آره منم تجربه ترک قبلا داشتم و خیلی وقتم مفید تر بود
حس میکنم حتی استفاده از اینستا و چک کردن دایمیش تمرکزم رو هم کم کرده :(
آفرین همیشه حواست باشه

سلام آسمان جان

خوبی

من چند روز نمی نویسی در فکرت می روم

اوضاع خوبه

تمرکز رو هم خیلی درست گفتی

پاسخ:
سلام نبکا جان
ممنونم از محبتت دوست ندیده ام!
من خوبم. مشغول کار بودم برای میتینگم
مینویسم حتما!

خوب می کنی درسهات رو در اولویت بزار

می دونم همینجوری اش هم کلی کار داری

درس و کار و خرید خونه و آماده سازی غذا و جیم و...

امیدوارم موفق باشی 

پاسخ:
دقیقا همینطوره
حالا امروزم با این که یکشنبس پاشدم برم دانشگاه
اینقدر تو خونه کار میکنم که گفتم برم اونجا درسمو انجام بدم
ممنونم ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">