آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۱۲۶۷، روز نمیدونم چندم ترک

| دوشنبه, ۹ ژانویه ۲۰۲۳، ۱۲:۳۳ ق.ظ

امروز از ساعت ده صبح تا ده شب دانشگاه بودم

تا ساعت سه آفیس خودم بودم که تقریبا هیچ کاری نکردم. هیچ کسی هم جز من تو آفیس نبود. دیگه داشت میزد به سرم. گفتم برم بچرخم ببینم میتونم یه کافی بگیرم که بسته بود، یکمی در و دیوارو نگاه کردم و برگشتم.

یه ایونتی بود تو ساختمون که رفتم یه پک غذا گرفتم و به اف خبر دادم

اون اومد باهاش رفتم و همونجا دوتا ساندویچ دیگم خوردم و یکی هم آوردم😁😁😁😁 اینقدر زیاد بود که آخرشم باز پک خوراکیا مونده بود. یعنی حق کسی رو نخوردیم فقط از تولید زباله جلوگیری کردیم

دیگه حالم داشت بهم میخورد😅 هرچی میخوردم سیر نمیشدم. البته ساندویچاش کوچیک بودن در حد لقمه! 

برگشتنی هم یه مافین بزرگ برداشتیم، دیگه رفتم وسایلامو جمع کردم و رفتم آفیس اف نشستم. تا ساعت ده خیلی‌ بهتر کار کردم. کند بودم باز ولی از بیکاری در اومدم. 

خلاصه اومدم خونه و نمازای کل روز رو خوندم. حرکات شکم رو انجام دادم. دیگه نشد دو رو انجام بدم. دو قاچ پیتزا خوردم. اوت میل با شیر و دارچین و عسل درست کردم برای صبونه. صبحم زود ایشالا پاشم دوش بگیرم برم دانشگاه

از اینستا بگم امشب با علم و آگاهی کامل، یعنی اصلا دلمم نمیخواس اما در حد ده دقیقه نصب کردم چک و پاک. تمام

دیروز فقط نیم ساعت نشستم وقتمو گرفت اما به خودم اومدم و پاکش کردم

هیچ نوتیفیکیشنی هم نداشتم

البته پنج تا دونه دایرکت داشتم که از برادر و زنش و اف و ال و ع بود چیز خاصی هم نبود

ایشالا صب هفت پاشم دیگه 

خیلی‌ دوست دارم فردا یوگا رو برم ولی خیلی هم کثیف مثیفه آخه واقعا تو خاک و خل قلللل میخورن

صب برم حموم با تمیزِ جانم برم اونجا آخه خدا رو خوش میاد؟  حالا شایدم رفتم

امیدوارم فردا وقت شه مقاله رو پیش ببرم امروز که آخراش خوب بودم امیدوارم فردا موتورم زود گرم شه

ناهار امروزمم که ماهی بود موند برای فردا!

ولی فردا شب باید یه چیزی درست کنم واسه سه شنبه

فردا شیفت هم دارم

من برم دیگه همین فعلا!

  • ۲۳/۰۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">