آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1268

| دوشنبه, ۹ ژانویه ۲۰۲۳، ۰۹:۳۲ ب.ظ

نگاشته شده در دوشنبه، ۹ ژانویه ۲۰۲۳، حدودای ساعت نه اینا😄

 

صبح از ساعت ده رفتم دانشگاه. تا ساعت چهار و نیم کارایی که باید میکردم رو کردم

‌‌ساعت پنج تازه ناهار خوردم

بعدش با بچه ها چایی خوردیم و عصر ساعت شش و نیم با یکی از دوستای ع اومدم خونه

گردو شستم، تو فر خشکش کردم و آسیاب کردم و بار گذاشتم

گوشت قلقلی درست کردم برای اناربیج اما هوس فسنجون هم کردم

میخوام نصف گردوها رو فسنجون و نصفش رو اناربیج کنم ^_^
مایه ماکارونی هم درست کردم که فریز کنم برای آخر هفته

الان دارم برنج دم میکنم و آلبالو اخته آب کرده میخورم

صبحانه اوت میل و شیری که پختم رو خوردم و عصر چنان دسشویی لازم شدم که شانس آوردم بطری نوشابه برده بودم آفیس 😶‍🌫️

هربار به هر نحوی اوتمیل بخورم وضعیت همینه :))))))

فسنجونم روغن انداخته الهی شکر چه کوکب خانومی شدم ^_^
دیگه همین. نبض زندگی جریان داره، فقط یه خونواده کمه :دی

پ.ن: زعفرونامم بعد قرنی سابیدم که بزنم بر بدن. کلی هم ریختم توی برنجی که دم کردم. به به

  • ۲۳/۰۱/۰۹

نظرات  (۲)

خانواده رو هم درست کن دور خوب خوش میگذره :))

پاسخ:
اینجا که هنوز خانواده ای ندارم متاسفانه!

به به چه پست خوشمزه ای!

تقلب رسوندی برای غذا فردا فسنجون بزارم؛)

پاسخ:
مور دن هپی :))
همچین تقلب راحتی نبود پس ماشالا به شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">