آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1273- لولولمن

| يكشنبه, ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳، ۰۴:۲۸ ب.ظ

دیشب همخونه اومد و من اینقدر خسته بودم که براش شام کشیدم و خوابیدم

ساعت 12 و خورده ای بود که داشتم میخوابیدم، چون به شدت خسته بودم. گوشیم هم سایلنت نبود که همخونه اومد در رو براش باز کنم. که البته بدبخت کلی پشت در موند. فک کنم از لج بابا گوشی رو سایلنت کرده بودم :|

یکبار بابا ویدیوکال کرد و ریجکت کردم. سعی کردم باز بخوابم، دفعه دوم کمی بعد زنگ زد باز ریجکت کردم و نوشتم دارم میخوابم

باز دوباره زنگ زد :| دیگه قاطی کردم ولی سعی کردم که مسلط شم به اعصاب خرابم و برداشتم گفتم میشه بذاری بخوابم؟ تاریک هم بود و تصویر نداشت گفت باشه باشه و قط کرد. باز کلی تلاش کردم تا خوابم ببره. لجم گرفت. خب پشت هم زنگ نزن دیگه پدر من :|

 

امروز صب پاشدم سریع صبونه خوردم رفتم جیم و برگشتنی رفتم لولولمن. یه تاپ قشنگ خریدم با 50% تخفیف. دم کانتر هم دیدم باز 5 دلار ارزونتر شد. کلی ذوق کردم. تازه سایزمم جای 4، 6 بود که نمیدونستم. چون 6 قشنگ اندازه بود. دیگه برای جیم تاپ قشنگ دارم. شستمش و گذاشتم خشک شه که این دقعه بپوشم. تنها بدی تاپ اینه که هی باید شیو کنی و منم حوصله ندارم. اما این تاپ رو الان تقریبا 4-5 ماه بود که تو کوکش بودم و بلخره شکار کردم. رنگشم مشکیه اما انگار از پالت رنگای صورتی و زرد و آبی و سبز پاشیدن. همه رنگی داره و با همه چی ست میشه. از مشکی خالی که میخواستم بخرم خیلی قشنگتره. راضی ام

 

خلاصه که بلخره منم لولولمن دار شدم ^_^

 

اومدم خونه و ماکارونی گرم کردم با همخونه خوردیم. دوش گرفتم.

 

الان یه پست کاپ کیک دار خوندم و میخوام برم جو پرک خورد کنم یه چیزی برای صبونه فردا حاضر کنم. البته شب این کارو میکنم. الان میخوام برم سراغ مقاله

 

امروز حرکت شونه خیلی برام سخت بود. ست اول عالی زدم اما از وسط ست دوم دیگه نمیتونستم بلند کنم هالتر رو! دیگه دیدم نمیشه رفتم شولدر پرس و با کمترین وزنه اون کار کردم حداقل یکمی شونه هام تقویت بشن

حالا نمیدونم چه غلطی کردم که کمرم درد گرفته :| 

 

فردا صب زود میرم دانشگاه کار کنم. اگه دختر خوبی باشم ظهر خودمو میبرم یوگا ^_^

  • ۲۳/۰۱/۱۵

نظرات  (۴)

بابا خوش تیپ! مبارکه  

 

آخی باباهامون متوجه ریجکت نمیشن منم از این بساطا دارم😁

 

نتیجه کاپ کیک خوب شد تقلب برسون پلیز

پاسخ:
آره واقعا! حتی در حال مردنم باشم باید بردارم بگم بابا من دارم میمیرم. هر وقت مردم بهت زنگ میزنم!

حتما!

یادم رفت بگم

دمت گرم مرتب میری ورزش عالیههههههه

پاسخ:
ممنونم ^_^ متخصص انواع ری اکشن تدافعی برای درس نخواندن، استمرار در انجام هرکاری جز ریسرچ!

وای چقدر زندگی اینجا تو این پست بود . یکی از دستگاههای لیزر فیلیپس رو نشون کن براش پول جمع کن ببین کی آف میخوره بخر ... خیلی خوبه . دیگه از شیو کردن هم آروم آروم خلاص میشی.

پاسخ:
اتفاقا پارسال اولین چیزی که خریدم دستگاه لیزر بود! ولی بازم یه وقتا نیازه شیو کنم :|

Lululemonمبارک.به دل خوش بپوشی و حسابی باش جیم بری.

حالا خدا رو شکر خوابت برد

چطوری ریسرچ و مقاله نویسی یاد گرفتی لطفا راهنمایی

 

پاسخ:
مرسی ^_^
آره واقعا بعد یک شب و روز سخت!
والا خب تو دوران ارشدم یه مقاله نوشته بودم. اما باز اینجا سبک کار فرق میکنه که باز استادم راهنمایی کرد. دیگه یه جریانیه که میفتی توش و هی ازت ریزالت میخوان و باید بری جلو :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">