آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1277 دل تنگم و با هیچ کسم میل سخن نیست

| چهارشنبه, ۱۸ ژانویه ۲۰۲۳، ۰۶:۳۰ ب.ظ

چهارشنبه، 18 ژانویه

 

آفیسم

دلم تنگه

گرفته

برای کی؟ نمیدونم

چی بازش میکنه؟ اونم نمیدونم

غمگینم؟ افسردم؟ چه مرگمه؟ نمیدونم

دلم آدمای جدید میخواد

 

پ.ن: ساعت یه ربع یه هشت یه پیتزا سفارش دادم

تا نیم ساعت بعدش رسید

در واقع نه گرسنم بود نه هیچی، الکی سفارش دادم

بعدش رفتم بگیرم یه لحظه ترسیدم. گفتم اگه اوبریه بگیردم بندازدم تو ماشینش ببره چی؟ اومدم لایو لوکیشن فرستادم واسه عین. اما آقاهه اومد و کلی هم مهربون بود. پیتزاشم پشیزی نمی ارزید. گذاشتمش برای فردا ناهار. دو قاچشو البته خوردم. ولی کوچولو بود دیگه. لایو لوکیشنم دوطرفه پاک کردم

یه کمی موندم و نه و نیم با اتوبوس اومدم خونه. الان ساعت 22:03 شبه

میخوام بشینم قسمت آخر ریزالت رو تموم کنم تا فردا وقتمو بذارم روی ابسترکت، کانکلوژن و رسم شکلی که مونده. 

دیگه همین

اما اومدم خونه خسته ام. دلم میخواد لش کنم

شاید فردا از خونه کار کردم. نمیدوم هنوز. دانشگاهم آخه شلوغه ولی باز به نسبت بد نیست میزان کار کردنم.

برم ببینم چه اصلاحی میتونم بکنم آخرین ریزالت رو...

  • ۲۳/۰۱/۱۸

نظرات  (۲)

پیش میاد زیاد پیش میاد

دلتنگی رو میگم

تازه به نظرم تو بیشتر هم حق داری

سرت اگه خلوت تر شد یه گروهی که دوست داری پیدا کن.

یه گروه دانشجویی یا هایک با هرچیز دیگه ای که دوست داری و حالت رو بهتر می کنه.

اگه البته فکر می کنی اینا به درد بخورن

کار هنری 

 

پاسخ:
خیلی دلم تنگه
نمیدونم باید چیکار کنم
غمم درونیه. گاهی حوصله هیشکیو ندارم
فک نمیکنم گروه و اینا بتونه حالمو خوب کنه. شاید فیلم نگاه کنم. شاید یه چیزایی بخرم برای نقاشی و این چیزا. یا برم توی نوشت افزار فروشی بچرخم
چقدر حرف زدم

بهت حق میدم

سعی کن یه بار که حوصله داری عمیق بشی توی این دلتنگی و حرف حسابش رو بشنوی(ببینی ریشه اش از چی یا چی است.چه کاری میشه براش بکنی)گرچه من هم همینم .اولش ممکنه درد بیشتری داشته باشه ولی بعدش شاید بهتر بشه

وای تو هم عاشق نوشت افزاری آسمان جان؟من دلم میره براش

از دور ذوق کردم

پاسخ:
همیشه به ریشه حسای بدم فکر میکنم و سعی میکنم ریششون توی گذشته رو پیدا کنم. اما نمیدونم فایده این کار چیه. به نظرم تاثیری نداره!

آره یکی از تفریحاتم گشتن توی لوازم تحریری و کتابفروشی بود ایران!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">