آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1278- meeting

| جمعه, ۲۰ ژانویه ۲۰۲۳، ۰۲:۴۰ ب.ظ

جمعه، ۲۰ ژانویه ۲۰۲۳، ۱۴:۳۸

 

الان از میتینگ برگشتم

استاد پرسید درفتی که فلان دانشجوی اندرگرد فرستاد رو خوندی؟

گفتم نه. درگیر کار روی مقاله خودم بودم

گفت اشکالی نداره. منظورم این نبود که حتما باید میخوندی. فقط میخواستم ببینم راجع بهش حرف بزنیم یا نه! 

دلم سوخت براش ؛)

خدایی با لحن بدی نگفتم ولی انگار من رییسم اون زیردست :)))))

تهشم گفت میدونم ویکنده و نیاز داری استراحت کنی ولی محبت میکنی اگه نگاهی به مقالش بندازی :))

گوگولی منه این پسر :)))

 

اینم بگم که دیشب نشستم گریه کردم. دلم خیلی غمی بود. چیه این اشک؟ سبک شدم یه کم

الانم به خودم کوکی اسکرامبل موکای استارباکس جایزه دادم. همینجوری بی دلیل. که غصه نخورم. که من هستم دیوونه ^_^

یه کم دیگه بشینم برم سر کار!

  • ۲۳/۰۱/۲۰

نظرات  (۲)

کار خوبی کردی جایزه دادی

احیانا وقت دیوونه بازی هورمونات نیست که

پاسخ:
خخخ دقیقا کار خودشونه 😅
من نمیدونم این هورمونا کی میخوان درست رفتار کنن. یا قبلشه بالان، یا وقتشه پایینن، یا بعدشه نیستن کلا.
خدایا راه راست رو به سمتشان هدایت فرما🙃

چه استاد گوگولی ای. خدا برات نگهش داره ))

پاسخ:
ملسی ملسی ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">