آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1279-امروز

| شنبه, ۲۱ ژانویه ۲۰۲۳، ۰۹:۱۱ ب.ظ

امروز که بودم و چه کردم؟

صب پاشدم دو تا تخم مرغ نیمرو کردم و نشستم خوردم. بعدش آشپزخونه رو تمیز و مرتب کردم، دستمال کشیدم و رفتم.

البته یه 20 دقیقه ای هم با بابااینا حرف زدم. با جوجه اینا هم حرف زدم. یه ریز اسمم رو صدا میکرد!

رفتم یه مالی و یه سیم کارت خریدم. اول یارو یه آفر خیلی استثنایی بهم داد اما بعد از وارد کردن تمام اطلاعاتم گفت که پروموشنش تموم شده و 50 دلارم باید برای اکتیویشن فی بدی

منم خشمگین شدم و گفتم اصلا نخواستم. اونم زنگ زد کنسلش کنه اما همکارش منصرفم کرد دوباره!

دیگه بعد از گرفتن سیمکارت رفتم صفورا و یه لیپ بالم، یه مداد چشم کوچولو و یه سرم صورت خریدم.

بعدش رفتم یه کمی توی زارا چرخیدم و اومدم داروخونه نزدیک خونه یه رژ گونه صورتی، یه ریمل لورال و تخم مرغ و این چیزا خریدم

بعد رفتم سوپرمارکت سر کوچه و دیدم قرصاش آف داره. یه پرایم رز اویل گرفتم که 500میل بود. حالا باید ببرم عوضش کنم 1000میلشو بگیرم. قرص آهنم میخواستم که 28میل داشت. ولی میخواستم 56میل بگیرم

ریمله هم دوستم گفت خوب نیس ببر پسش بده. دیگه میبرم خلاصه اونم

الان دیدم چه همه چی درعکسه :))) از داروخونه ریمل خریدم از سوپرمارکت قرص :)))

دیگه اومدم خونه به شدت گشنم بود. ناهارمو ساعت 5 خوردم و یه قسمت سریالمو دیدم و خوابیدم! بله. تا 8:30 خوابیدم

تازه دیشبم امیلی در پاریسو تموم کردم. فک کنم یه هفته هم نشد کل دو فصلشو دیدم

فصل سه ش رو پیدا نکردم متاسفانه

حالا احتمالا دیس ایز آس هم تموم شه دیگه سینمایی نگاه کنم. البته قسمت اول آنه رو دانلود کردم تمش قدیمی بود حوصله نداشتم خیلی. همین دیگه

برم پایین تلویزیون اف رو باز کنیم ببینیم چطوریه. شامم میخوایم سفارش بدیم 

  • ۲۳/۰۱/۲۱

نظرات  (۳)

  • ناردونه سابق گندم جدید
  • احیانا فایدو نبوده؟!:))) اون ۵۰ تا ریفاندبل هست کاملا 

    برند قرص هات رو یه بار وقت کردی بگو. من جیمیسون گرفتم نمیدونم خوبه یا ن 

    پاسخ:
    خخخخخ خودشه. گفتن بیچاره ها ولی من حرفشون رو باور نمیکردم :))))
    آخه اولش بهم گفت 30 گیگ ماهی 45 من داشتم شاخ درمیاوردم. یهو برگردوند به 8 گیگ لجم گرفت :| چاره ای هم نبود همونو قبول کردم.
    منم نمیشناسم برندارو و فرقاشون رو. هرکدوم آف داشت برمیدارم همونو!

    من ۲۰ گیگ گرفتم همین قیمت فک کنم. یه طرح داشتن اف خورده بود البته تا ۱۵ ماه این قیمته بعدش میشه ۶۰ تا ماهیانه. یه لینک invitation هم داشتم که یک ماه رو صفر میکنه برا هر دو طرف. اون ۸ رو گرفتی؟! ببین برو طرحت رو عوض کن. یه دوستامم همین ۸ گیگ رو با همین قیمت کرده بودن تو پاچه اش. ولی کیفیتش خیلی خوبه من راضی ام خداروشکر از نظر سیگنال دهی خوبه واقعا حتی اینترنت 

    پاسخ:
    گفت تو یکی دو ماه اینده بهت آفر جدید میده هی اپش رو چک کن. منم گفتم اوکی
    حالا منتظر آفراشم ببینم چی میده

    آخ از این آخر هفته ها که بری خرید مریدای ریز و گشنگ بکنی....

    مبارکه دخترم .

    پاسخ:
    مچکرم ^_^
    بابا نظر خصوصیت هم واقعا نظر لطفته اینجوری 🙊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">