آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1283

| پنجشنبه, ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳، ۰۶:۲۳ ب.ظ

پنجشنبه، 26 ژانویه، 18:22

 

خب دیروز هی یه طوری بود که کاری نبود انجام بدم

ناهارمو خوردم و زود اومدم خونه. تا سریال رو باز کردم استاد جام ایمیل داد که یه ادیت ریز دیگه بزن

دیگه با زهر ماری دو قسمت دیدم :))) و تا شب هم هی تلاش کردم مایو انتخاب کنم که هیچی خوشم نیومد

گوشت رو با پیاز تفت دادم برای لوبیا پلو و یه نیم ساعتی با مامان و بابا حرف زدم

مامان صبحا خیلی حالش بهتره.. کلی از چیزایی که خریده بودن رو آورد بهم نشون داد. اما یک بار نشد موقع صدا کردنم اسمم رو درست بگه. اول اسم جوجه، بعد اسم خواهرم و آخرم اگه بشه اسم منو میگه. یعنی بلااستثناها. بگذریم.

دیگه ساعت 12 اینا بود نشستم یه نصف ادیت رو انجام دادم. بقیه‌ش رو هم صب ساعت ده پاشدم تا ساعت 1 انجام دادم. یه جدول باید میکشیدم که یه سایت پیدا کردم آنلاین جدول رو تبدیل به کد میکرد. چقدر راحت! دیگه اون یکی جدولم رو هم ادیت کردم و دور و برشو بلد نبودم ببندم که بستم و فرستادم واسه استاد. حالا فردا هم میتینگ داریم احتمالا فاز بعدی پروژه رو توضیح بده

میخواستم امروز ازش بپرسم فردا میتینگ داریم؟ که دیدم نپرسم و یه سر برم بهش بزنم بهتره

امروزم بعد ارسال ایمیل ساعت 2:30 اینا بود. برنجم رو حاضر کردم و رفتم جیم. ساعت 4 هم برگشتم ناهارمو خوردم.

خلاصه این از این

فردا صب یه سه ساعت ورکشاپ آنلاین هم دارم. 9 تا 12

دیگه چی؟

دیگه این که عطر بعدیم مطمئنم یا گوچی صورتی و یا وای اس ال خواهد بود. گوچی صورتی که فوق العادس. اون یکی هم همینطور. حالا تا این دیورم تموم بشه باید هی برم بو کنم و تستر بزنم به همه جام و فکرامو کنم.

یه کاری که همیشه میکنم اینه که مثلا دو تا عطر رو روی کاغذ میزنم و میارم خونه و چند بار میچرخونم و کاغذا رو بو میکنم ببینم کدوم رو بیشتر دوست دارم. خیلی حال میده

  • ۲۳/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">