آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1286

| سه شنبه, ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳، ۰۳:۱۰ ب.ظ

سه شنبه، ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳، ۱۵:۰۵

 

تازه یه ادیت کوچیکی که اون یکی نویسندمون خواسته بود رو تموم کردم. فایلش رو به استاد ایمیل کردم و اومدم نشستم ناهارمو بخورم که اضافه غذای دیروزه.

نمیدونم چی بنویسم. این روزها شدیدا احساس دلتنگی و تنهای درونی و بیرونی دارم. همین

 

* به سالادم روغن زیتون، بالزامیک، آبلیمو و پارمزان زدم. دوست نداشتمش

  • ۲۳/۰۱/۳۱

نظرات  (۱)

سلام

نگرانت بودم

نظرات رو تایید نکردین

بالزامیک و آبلیمو رو با هم نزن

فقط یکی شو بزن

آفرین که ادیت رو تموم کردی

دلتنگی ...امان از دلتنگی  خیلی سخته

پاسخ:
سلام. 
جدی؟ فک کنم همه رو تایید کردم. نظری نمونده دیگه!
آره فک کنم چون جفتش حالت ترسی داره خوب نباشه با هم ولی ترکیب پارمزان هم باهاشون خوب نشد
مرسی مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">