آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1312 مکانیزم دفاعی

| جمعه, ۱۰ مارس ۲۰۲۳، ۱۱:۳۱ ق.ظ

امروز میتینگ دارم. در واقع یه دو ساعت دیگه

باز کارم گیر و گور داره

از صب که پاشدم دارم چیکار میکنم؟

به جای این که بشینم کارمو انجام بدم و یه خاکی تو سرش بریزم، نشستم لباس سرچ میکنم

دیروز کلی نشستم کفش سفارش دادم. امیدوارم خوب باشن و اندازه!

امروز یهو کاپشن سفارش دادم! اصلا قصدشم نداشتم. همینجوری الکی.

یه کد چپر چولاقی هم نوشتم که ببرم به استادم نشون بدم. اینقدرم گشنم بود پاشدم ساندویچ BLT درست کردم. با سس مایونز کوچولو. باید یه مایونز بخرم. برای الویه ای که هوس کردم. اون دفعه سس میرکل خریدم که آشغال بود. یعنی مایونز نبود و خیلی هم شیرین بود

آره خلاصه. کل هفته هم که گذشت. با یه تغییر خیلی کوچیک توی کد. که همونم از رو کد استادم اسکی رفتم. امیدوارم امروزم یه هل ریزی بده

این هفته باید ریپورت لب بچه ها رو صحیح کنم. سعی میکنم خوب نمره بدم و زود تموم کنم

امروز باید راجع به تی ای ترم بعدی هم با استاد حرف بزنم. ای بابا

کاش میشد تی ای لب رو هم نگه دارم. هم خیلی راحت و کم وقت گیره. و هم خیلی کیف میده. دوسش دارم.

دیگه چی؟

برم یه لیوان آب بخورم

ماهی گذاشتم برای ناهار. برم و بیام زودی بپزمش و بخورم. برنجمو حاضر کردم سر صبح

یه همچین آدم هولی هستم

تازه کلی هم دیشب پیتزا خریدیم

توی دانشگاه خوردیم

امروز باید میرفتم جیم. اما وقت نمیکنم.

فردا هم وقت نمیکنم

ایرادی نداره. یکشنبه میرم

وقتی زیاد خرید میکنم برای خودم، عذاب وجدان میگیرم. چرا؟

 

  • ۲۳/۰۳/۱۰

نظرات  (۲)

عسلم وقتی زیاد خرید میکنی عذاب وجدان نمیگیری 

وقتی خرید اضافه میکنی میگیری . چون وقتت و پولت رو هدر دادی :) 

چون به نیازت نه به طمعت پاسخ دادی . 

منم همینجوری ام . الان خیلی میتونم جلو خودم رو بگیرم . 

همیشه طبق قرار لحظه ی پرداخت از خودم میپرسم مینا واقعا اینو احتیاج داری؟ اکثرا میگم نه و همون لحظه تمومش میکنم . ولی گاهی هم میگم لازم ندارم ولی خیلی دوستش دارم و میخرم . دیگه بعدش پشیمون نمیشم . چون مگه چقدر پیش بیاد ادم یه لباس رو خیلی خیلی دوست داشته باشه ؟؟ 

مبارکت باشه حالا :)

پاسخ:
مرسی مینا جون
چیکار کنم آخه؟ تقصیر ایناس که هی آف میذارن🥹

واقعا گل میگی . آدم چشمش میبینه بارو آف گذاشته ، فکر میکنه حالا اگه خرید نکنه از زندگی عقب افتاده 🤦🏻‍♀️😂

حالا من چون خیلی اهل خرید حضوری نیستم و خرید اینترنتی رو عاشقم الان بهتر میتونم کنترل کنم خودمو . نمیرم تو سایتا یا وقتی میرم اونجا که باید مشخصات کارت وارد کنم معمولا مینای بالغم وارد عمل میشه :)

پاسخ:
چه جالب!
حالا من برعکس، رو خرید حضوری بیشتر کنترل دارم. عوضش تو آنلاین سریع سریع میخرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">