آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1315

| چهارشنبه, ۱۵ مارس ۲۰۲۳، ۱۰:۴۸ ق.ظ

چهارشنبه، 15 مارچ، 10:45 صبح!

 

فقط اومدم بگم که پس فردا میتینگ دارم و کلی کارم مونده

امروز میخوام تمام کامنتها رو انجام بدم تا ساعت 4 و بعدشم برم سراغ تصحیح ریپورتها

واقعا باید باسن گشادم رو امروز تنگ کنم و کار انجام بدم

این نشد بازی

صبح هم ساعت 7:30 که هنوز خورشید درنیومده بود و سگها هم حتی خواب بودن من با مشاورم جلسه داشتم

جلسات منطقی و خوبه و روشش رو دوست دارم

در واقع جلسات "من" محوره. برعکس مشاور قبلی که اوشون محور بود. انگاری من مشاور اون بودم :|

همین دیگه برم گم شم

بای

  • ۲۳/۰۳/۱۵

نظرات  (۳)

امیدوارم که به همه ی کارات رسیده باشی :) 

 

پاسخ:
مرسی مینای عزیزم
ایشالا حال دلت خووووب خوب باشه ^_^ ماچ بهت

امیدوارم کارات خوب خوب پیش بره 

 

پاسخ:
سپاس، سپاس!
مرسی از انرژی مثبتی که داری نبکا جان. بوس بهت

میتینگ بخوبی خوشی برگزار شد؟

خودت خوبی آسمان جان؟

پاسخ:
بله نبکا جان. 
خدا رو شکر، خودم هم خوبم مرسی :)
الان میخوام اتفاقا پست هفته ای که گذشت رو بنویسم ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">