آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1317 تپش قلب

| جمعه, ۲۴ مارس ۲۰۲۳، ۰۵:۰۲ ب.ظ

دو سه روز پیش احساس تپش قلب داشتم. رفتم داروخونه فشارمو گرفتم نزدیکای 14 روی 9 اینا بود! 

خب این برای جثه من خیلی زیاد بود. من همیشه تو خونه فشارم زیر 10 بود! خلاصه بیشتر استرس گرفتم فک کنم فشارم رفت بالا

نمیدونم اینجا هر روز قهوه میخورم بدنم عادت نداره فشارم میره بالا یا کلا برای میزان شوری غذاهام پیمونه ای ندارم. انگاری نسبت به وقتی مامان میپخت غذاهام شورتره

البته استرس هم که قسمت اصلی زندگی من شده. همش منتظر فاجعه ام. بیشتر در مورد ریسرچم

امروزم خونه رفتنی چند باری گرفتم فشارمو. یبارش 15.5 روی 8.7 بود. دیگه خلاصه رفتم خونه ناهار بخورم برم سر کار که طبق معمول منیجر مسج داد که میخوای نیا

منم گفتم باشه

گفت ولی برای یکشنبه میخوامتا. گفتم اونم باشه

خلاصه رفتم ناهار خوردم و لباس جیممو برداشتم و برگشتم دانشگاه. رفتم کلینیک پیش یه پزشک اونم فشارمو گرفت و هارت بیتمو از رو اپل واچم ازم گرفت و گفت اوکیی و اینا. اما یه آزمایش خون هم نوشت برام. دیگه خلاصه الان کمی آرومترم. 

حالا یه روز تو این هفته میرم آزمایشم میدم ببینم چیه

دیگه؟ هیچی اومدم دوباره آفیس. فعلا ته راهرو نشستم. این ریویو رو تموم کنم امروز و نظر استاد رو هم بگیرم ببینیم ایشالا به زودی زود اکسپتش رو بگیریم.

براش امروز از اون شیرینیای شمالی که پختم بردم و چقدرم خوشش اومد. 5 تا دونه همش :) خیلی کم بود ولی خب ایرادی نداره اینا همه چیزشون مینیماله! 

همین دیگه فعلا. برم سراغ کارام.

  • ۲۳/۰۳/۲۴

نظرات  (۴)

منم یه بار با قهوه اُوردوز کردم، نزدیک یه لیوان پر خوردم و تپش قلب افتضاحی گرفتم که دیگه سمتش نمیرم :)

پاسخ:
من تقریبا هر روز یه قهوه میخورم
شاید واقعا بهم نمیسازه
نمیدونم بدون کافئین بگیرم بهتره یا نه…
چرا ناشناسی آخه!
  • مینو حسینی
  • الان چطوری آسمان جان؟

     

    احتمالا اثر کافیه و اگه با حذفش اثرشو ببینی مطمین میشی

     

    مراقب خودت باش

    پاسخ:
    خوبم ممنون از احوالپرسیتون
    حالا باز میرم چک میکنم ولی اصلا مث اون روز نیستم وقتی کافی نخورم
    بدبختی خیلی هم کافی دوس دارم :(

    سلام آسمان جان

    دلم اینجا بود بیام سر بزنم

    خوشحالم بهتری

    برای منم ترکیب بی خوابی و کافی با هم میشه تپش قلب

    البته معمولا این ترکیب برام پیش نمیاد

    چون من اهل کم خوابی و بی خوابی کشیدن نیستم.

    دم این دکتری هم که گفت هیچی نیست گرم.

    پاسخ:
    میشه بپرسم شما چرا اینقدر مهربونی؟ ^_^
    اتفاقا من خیلی اهل بی خوابی و کم خوابی هستم. کلا سیستم بدنم روی خواب زیاد نیست و خب قهوه هم اینو تشدید میکنه و نتیجه یه سیگل معیوب میشه! چیز جالبی نمیشه دیگه دقیقا مث شما تپش قلب! پس چیز شایعیه!
    حالا من توی ایران اصلا اصلا قهوه نمیخوردم اومدم اینجا معتاد شدم
    الانم میخوام بازگردم یه اصل خویش همون چایی!

    مهربونی از خودته قشنگ جان

    یه دستی بکش رو سرم منم کم خواب بشم 

    واقعا دوست داشتنی و اعتیاد آوره

    مگه خیلی کم بخوری

    پاسخ:
    بیا خواب به خواب کنیم
    مث باتری به باتری😝😝😝


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">