آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۱۳۱۹ دز سه

| پنجشنبه, ۳۰ مارس ۲۰۲۳، ۰۴:۵۵ ب.ظ

پنجشنبه، ۳۰ مارچ، ۱۶:۴۹

 

امروز ظهر رفتم و دز سوم واکسنم رو هم گرفتم ‌ الان فولی وکسینیتد اچ پی وی هستم

درد لحظه ایش زیاد بود اما فعلا دیگه اثر دیگه ای نداشته. حتی سور آرم

خوابم میاد

امروز دوستانمون نیومدن آفیس و من تنهام

کاش اون یکی دوستمون میومد. شیطونه میگه مسج بدم بهش

ولی ولش کن نمیدم.

امروز صب رفتم جیم و بعدش اومدم آفیس و فایل تکس ۲۰۲۲ رو پر کردم. نمیدونم یه گندی هم زدم وسطش

شیطونه میگه برم خونه بخوابم و بعد ادامه کارم رو انجام بدم!

برم؟ وویی خیلی خواب دارم!

هیچی دیگه. دیشبم رفتیم شام بیرون و کلی اونجا پیاده شدیم

فقط جهت ثبت تاریخ خواستم اینو بنویسم تمام

 

  • ۲۳/۰۳/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">