آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1332 دراور و کلاس شنا

| يكشنبه, ۷ می ۲۰۲۳، ۰۶:۴۴ ب.ظ

دیروز خیلی اتفاقی دیدم یک نفر که دورادور میشناختم میخواد دراور و آینشو بفروشه

همینجوری مسج دادم و بله ساعت 8 شب من دراور داشتم

اینقدر اتاقم رو بیشتر دوست دارم. انگاری اتاقم روح گرفته

هیچ دلم نمیخواد اتاقمو عوض کنم با همخونم. چون قراره هفته بعدی جابجا کنیم اتاقامونو. اتاق اون یکمی بزرگتره. ولی من اینجا رو دوست دارم!

خلاصه خیلی اتفاقی دو نفر بهم کمک دادم و دراور رو برام تا خونه آوردن. خدا رو شکر

باشد که منم کمی قلبم سفید و پاک بشه و از این همه خشم و کینه خالی!

آخه اینقدر با عین میشنیم پشت مردم حرف میزنیم و خشم اندوزی میکنیم! خدا میدونه فقط

دیگه یه سری از وسایلم که پخش و پلا بودن رو چیدم توی کشو دراور و اتاقم یکمی فقط یه کمی مرتب تر شد

حالا یه روز باید اون کشویی که خریده بودم رو ببرم پسش بدم :) عین هم باید بیاد. متاسفانه :( حالا چطور اونو گیر بندازم یه روز با خودم ببرم ایکیا خودش داستانیه برای خودش :| اونم که بدقلق و بداخلاق

علاوه بر این، امروز دومین جلسه کلاس شنام بود. البته من هفته پیش که نبدم و این اولین جلسم میشد. دوست داشتم ولی بدون عینک و گوش گیر و اون بیلبیلکای کمکی نمیتونستم خودمو رو آب نگه دارم.

امروز فرانت و بک فلوت و تغییر دادن از فرانت به بک رو یاد گرفتیم

برای فلوت باید دست و پا به شکل ستاره ای باز باشن و تنها تفاوت اینه که برای فرانت باید چونه پایین و برای بک باید چونه بالا باشه. برای بک فلوت باید شکم هم بالا باشه. در کل جالب بود. امیدوارم بدون اون نودلهای کمکی هم بتونم انجامشون بدم!

 

  • ۲۳/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">