آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1331

| يكشنبه, ۷ می ۲۰۲۳، ۰۳:۵۳ ب.ظ

بذارین یه حقیقتی رو بگم

بله من از این پسره خوشم اومده

اما اصلا معلوم نیست که آیا اونم خوشش اومده یا نه

یا این چیزایی که من حس میکنم همش احساسای دختر دبیرستانی طوریه که همه چیز رو به خودم میگیرم

عین میگفت اگه میخواس پیشنهاد بده بهت تا الان داده بود. 

نمیدونم

من خودم حس میکنم هنوز خیلی زوده برای پیشنهاد دادن

مخصوصا که اون هم درگیر آماده شدن برای دفاعشه

نمیدونم دقیقا

شاید باید واقع بین باشیم

شاید رفتار و اخلاق و شخصیت من اون چیزی نیست که اون دنبالشه

شاید اون حس کرده که به درد هم نمیخوریم

بهتره منتظر نباشم و معمولی و طبیعی برخورد کنم

ولی خب جدی ناراحت شدم :(

 

  • ۲۳/۰۵/۰۷

نظرات  (۳)

عین اشتباه میگه دلیل هم دارم برا حرفم 

پاسخ:
چرا؟ دلیلشو میگی؟
عین دوست صمیمی اون پسره و میگه با شناختی که دارم میگم

اگه بگم من چند ساله دوستم رو می خوام ولی تا حالا جرئت نداشتم مطرحش کنم بهم نمیگی گاو؟😆خودشم بدتر از من گاوء...خخخخخ

 

پاسخ:
نه ولی غم انگیزه خب :(
این پسره دوست من نیست. دوست عینه و عین دوست صمیمی پسر منه

من جزییات رو نمیدونم ولی به خاطر همین که میگی دفاعشه و کلا شرایطش الان stable‌نیست دارم میگم 

پاسخ:
نمیدونم حس میکنم شبیه دختر دبیرستانیا شدم که هر توجه کوچیکی رو به خودشون میگیرن
چون واقعا از نظر عاطفی خیلی نیاز به محبت دارم
و میم نکنه که به خاطر این نیاز اشتباه کنم
از اونور هم دوستم عین یهو حرفشو عوض کرد و گفت این پسره اصلا به فکر تو نیست و از فکرش بیا بیرون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">