آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1334

| چهارشنبه, ۱۰ می ۲۰۲۳، ۱۰:۴۷ ب.ظ

بیان خیلی کند شده

نمیدونم چشه

امیدوارم نپوکه

اگه که پوکید اختمالا برگردم به همون بلاگفای سابق

این پسره، خیلی طوری رفتار میکنه به نظرم که از من خوشش نمیاد

من هم حس میکنم با وجود این اخلاقاش و نحوه حرف زدنش خیلی ازش خوشم نمیاد

نمیدونم 

امروز یه پیرمرد بنگلادشی نزدیک خونه بهم سلام گفت و جوابشو دادم وایساد به حرف زدن

مگه ول میکرد؟

آمار آبا و اجدادمو میخواست دربیاره. آخر ازم پرسید با خونوادت زندگی میکنی؟ من اسکل هم گفتم نه بای مای سلف!

حالا جدی جدی هم بای مای سلف هستم چون همخونم نیست

یه لحظه ترس برم داشت. اسممو پرسید دروغ گفتم

حتی آدرس خونم رو هم میخواست. اونم دروغکی گفتم ده دقیقه با اینجا فاصله داره. 

یعنی که چه

دیگه پنیک زدم خلاصه

عصر هم با اون پسره تنها بودیم من دیگه سریع جمع کردم و اومدم خونه.

ازش پرسیدم نمیای که گفت نه و من هم اصراری نکردم دیگه

در کل همش هی فاصله میگیره

ولش کن

از دیروز یادم افتاد به اون دعایی که همیشه میخوندم

و باز دوباره میخونمش 

و این بهم آرامش میده

"با طلب آنچه برایم در آن روزی مقدر نکرده‌ای به زحمتم میفکن"

همین!

  • ۲۳/۰۵/۱۰

نظرات  (۴)

  • ربولی حسن کور
  • سلام 

    خب تشریف بیارین بلاگ اسکای 

    پاسخ:
    سلام
    امیدوارم این بیان درست بشه
    ولی اگه نشد شاید بیام

    شاید عین سربسته بهش چیزی گفته، هان؟

    چه دعای خوبی....چه دعای خوبی

    پاسخ:
    تراپیستم گفت احتمالا یه وایبی گرفته ازش اینو بهت میگه
  • مینا شین
  • چه دعای مبارکی . 

    اگه رفتنی شدی ادرس بذار برام 

    هیچکس تو ایران با بیان مشکلی نداره دیگه ما طفلی ها رو غریب گیر اوردن . منم دارم دیوونه میشم . یه روز خوبه دو روز تقریبا کار نمیکنه . تف توش خلاصه 

     

    اگه یه رابطه ای از ابتدا بهت حس خوبی نمیده مجبور نیستی بمونی توش آسمان . ایرانیه ؟ 

    پاسخ:
    آره این دعا رو منم خیلی دوستش دارم
    من دل کندن برام سخته، تا مجبور نشم نمیرم😅 ولی حتما
    کانال تلگرامتم دارم😉 من که گمت نمیکنم😌
    رابطه ای وجود نداره مینا. من فقط دارم نگاه میکنم. اطرافیانی هم که قبلا میگفتن انگار چیزی وجود داره الان انگار میکنن
    واسه همین منم دیگه دارم سعی میکنم کوتاه بیام هرچند دروغ نیست اگه بگم از سمت من حسی به وجود اومده🥲
    بله ایرانیه

    تو مگه با عین خیلی صمیمی نبودی؟ خب چرا ته و توی داستان رو کامل از طریق عین در نمیاری؟ حداقلش اینه که از این شک و تردید میای بیرون 

    پاسخ:
    آره
    چیزی نمیگه اون. فقط میگه ما با هم در مورد این چیزا حرف نمیزنیم و این رو با توجه به شناختی که از این دوستم دارم میگم که بیخیالش شو و تمام
    کلا پسرا آدمو دق میدن تا یه چیزی بهت بگن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">