آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۱۳۳۵ feel like desperate

| جمعه, ۱۹ می ۲۰۲۳، ۰۱:۲۲ ب.ظ

جمعه، ۱۹ می ۲۰۲۳، ۱۳:۱۷

 

احساس این روزای من

حس درماندگی و جاماندگیه

حس از یادها رفتگی

حس تنهایی

حس بیکسی

هفته پیش جمعه یه دل سیر گریه کردم

توی دانشگاه عین اومد سراغم که چته و چی شده چرا بی محلی میکنی و کشوند منو برد از زبونم حرف بکشه

و من زااااار زدم

اصلا چیزیم نبود اما اینقدر اصرار کرد که من میدونم یه چیزی هست که منم نتونستم خودمو نگه دارم و زدم زیر گریه و مگه اشکام ول میکردن؟

اگه بدونم چم بود!

البته یه چیزایی بهش گفتم

این هفته هم تلاش کردم بهتر باشم اما نشد

یه بنده خدایی هم هست که هی مسج میده

یه خورده عجیب غریب بود مسج دادنش و برای خودمم وییرد بودم با جواب دادنم

ولی خب فعلا جوابشو میدم و از فکر اینکه باش چشم تو چشم شم وحشت میکنم :))))

اینم بگم که ویکند پیش رفتم خرید و دو تا پیراهن نخی تابستونی خریدم

باشد که هوا یاری کنه و بپوشمشون

همین دیگه

دیروزم واو با دوس دخترش اومده بودن اینجا دیدمشون و خیلی خوب بود

 

 

  • ۲۳/۰۵/۱۹

نظرات  (۳)

از جانم عزیزمممم

گریه هم برای اینه که وقتی نیازش داریم ازش استفاده کنیم. خوب کردی عزیزم سبک میشی

پاسخ:

پی ام اس بودی شاید 

پاسخ:
آره اونم هست

واقعن کی قراره  حال دل ما خوب بشه؟!!!

پاسخ:
چی بگم…

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">