آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1338

| پنجشنبه, ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳، ۱۱:۳۴ ب.ظ

پنجشنبه، 15 جون 2023 ساعت 23:26

 

امروز صبخ بعد از صبونه نشستم شاید لابلای اینستا و تلگرام یه دو صفحه درس خوندم و بعدش با مامان بابا حرف زدم و ناهار خوردم

ساعت 2 بعد از نماز راه افتادم رفتم یوگا و تا برگشتم 4:30 اینا بود

یوگا خوب بود. با دیوار انجام دادیم و تجربه جدیدی بود برام

اومدم خونه رفتم دسشویی و یه هودی پوشیدم رفتم خرید گروسری

100 دلار شد پول خریدام که با کش دادم و اومدم خونه. خیلی هم سنگین بودن در دو مرحله آوردمشون تا بالا

چایی با چیزکیک خوردم. چیزکیکش تعریفی نداشت.

مرغا رو خورد و بسته بندی کردم و یه مقداریشم برای فردا ناهار به پاستاهام اضافه کردم

قارچا رو خورد و فریز کردم

کسک بادمجون هم پختم

این حین یه ذره عدسی داشتم که خوردم. یه نصفه سیب زمینی هم مونده بود اونم خوردم. دیگه جمع و جور کردم رسیدم خدمت شما شد ساعت 11 و نیم شب :|

الان سرم پوستمو زدم. سرم موهامو زدم. نخ دندون کشیدم و مرتب نشستم لیوان شیرمم بخورم. فقط مونده مسواک

درس هم نخوندم

میخواستم امشب بخونم. میدونم الان میرم افقی میشم و میخوابم

خاک بر سر من؟

نه حتما میخونم قبل از خواب

فردا شب با اف و شوورش و ع قراره بریم بیرون. من سر کار هم هستم :| امیدوارم زود ولم کنن که برم

امروز اون پسره بهم مسج داد که مقدمه چینی کنه بریم بیرون. من تا شب داشتم فک میکردم ج.ابش. چی بدم و الان یه جواب سردی دادم بهش

راستش زیاد از ظاهرشم خوشم نیومده بود و این موضوع که پیش اومد خیلی استقبالم کردم که یه دلیل پیدا شد بگم نه

حالا اینو به تراپیستم بگم ازش کلی ایراد درمیاره ولی من چه کنم یارو موازی کار بود؟

 

  • ۲۳/۰۶/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">