آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1340

| پنجشنبه, ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳، ۱۰:۵۱ ب.ظ

نمیدونم، دوست دارم شروع کنم به نوشتن و فعالیت توی یه پلتفرم جدید. 

مثلا توعیتر، یا کانال 

شایدم بیشتر پست بذارم همینجا

دوست دارم بیشتر از خونه کار کنم چون حضور ع و دوستش خیلی باعث بهم خوردن تمرکزم میشه

یا به صورت یه روز خونه یه روز دانشگاه

دانشگاهم مثلا از صب زود پاشم برم تا عصری زودتر بیام

تا بتونم برم یکمی قدم بزنم مثلا

چه میدونم آدمه دیگه

امروزم رفتم دانشگاه ظهری ع اومد مگه گذاشت درس بخونیم؟

تا ساعت 6 عصر نشستیم حرف زدن

بعدشم که اونا رفتن هندیا شروع کردن حرف زدن

منم پاشدم اومدم خونه

الان بشینم یه ساعت درس بخونم هنر کردم

بعد از ظهر با یه نفر چت کردم خیلی داغون بود طرف!

الان دیدم بلاکم کرده :)))))

خدایا

سرمو کجا بکوبم؟ :)))))

 

  • ۲۳/۰۶/۲۲

نظرات  (۷)

  • ربولی حسن کور
  • سلام

    لطفا اگه راهی پیدا کردین که بشه آدم خودشو جمع کنه و کمی درس بخونه به من هم خبر بدین!

    پاسخ:
    حتما!
    فعلا که از نوشتن تو دو لیست و تیک زدن روزانه شروع کردم.. بد نیست این
  • مامان کوروش
  • آسمان عزیزم سلام .

    من دیگه الان با بلاگ اسکای کاملا آشنا شدم و ارتباط گرفتم . از فضای وبلاگ نرو حیفه . انقدر کانال زیاد شده که توش روزی صد تا پیام روزانه نویسی میذارن ، من یکی اصلا نمیتونم دنبال کنم . توییتر هم پاک کردم . هیچ جا وبلاگ نمیشه کلا . کجا میشه همه ی جیک و پوک رو نوشت مثل اینجا ؟ 

    خودت دوست داری وارد فضای دیت کردن و آزمون و خطای آشنایی بشی تو این مرحله از زندگیت؟ 

    میبوسمت

    پاسخ:
    نمیدونم. حس میکنم اونجاها مخاطب واقعی بیشتری داره آدم. اینجا انگار دارم با دیوار حرف میزنم!

    حقیقتش نه. اصلا دیت کردن رو دوست ندارم. مخصوصا اینجا که کامیونیتی کوچیکه و سر همگی تو ماتحت بقیه س. 
    ترجیح میدم ریز ریز با یکی آشنا شم و بعد از یه مدت جفتمون از هم خوشمون بیاد و لول آپ کنیم رابطمون رو. اما کو؟
  • مامان کوروش
  • آره اینجا یه بدیش دقیقا همینه آدم گاهی چشمش به کامنت خشک میشه 😹

     

    پیدا میشه . بذار هر چیزی به وقتش بشه . وقت خودت رو با این چیزای کوچک کوچک تلف نکن . درستو بخون کارتو بکن زندگیتو لول آپ کن ، یه اینتلیجنت ریچ بچ باش بعد میبینی چه آدمهای خفنی میان و ریزه میزه ها اصلا خودشون رو در حدی نمیدونن بیان وقتتو بگیرن :)

    پاسخ:
    مرسی :)
    درست میگی ^_^

    والله فعلن من نتونستم طوری برنامه ریزی کنم بیسکوییتی که باز می کنم پوسته سرشو نندازم بره تا بعدش بپوشونم هوا نره، چه برسه درس خوندن مو هندل کنم😁

    من نمی فهمم این پسرای خوب رو دوستامون از کجا گیر میارن پس؟😆

    پاسخ:
    عالی بود :)))))))

    نه بابا همینجا بنویس 

    هیچ جا برا ادم وبلاگ نمیشه 

     

    پاسخ:
    چشم چشم
    انگاری یکم اوضاع بیان بهتر شده

    آسمان یه بار گفته بودی خوشخواب اینا خریدی و خیلی رو کیفیت خوابت اثر خوب داشته. تو رو خدا میشه بگی از کجا خریدی و دقیقا چه مدل خوشخوابی بوده؟؟؟ اسمش و برندش و اینا. واقعا ممنونت میشم 

    پاسخ:
    لینکشو برات میفرستم 

    خدا خیرت دهااااااااااااااااااد :* :*

    پاسخ:
    3>

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">