آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1346- 16 جولای 2023- 14 ظهر Ready؟

| يكشنبه, ۱۶ جولای ۲۰۲۳، ۰۲:۰۳ ب.ظ

خب هدف جدید زندگی اجتماعیم اینه که آدمای جدید زیادی ببینم

توی جمع ها برم

با آدما حرف بزنم و از این انزوا دربیام

چرا که نه؟

 

البته تایم هایی هم که با خودم میگذروندم هم که جای خودشه

 

  • ۲۳/۰۷/۱۶

نظرات  (۵)

فکر می‌کنم برای شرایط تو بهترین تصمیم باشه:) 

 

 

پاسخ:
آره. تازه میخوام یکم بیشتر کارایی که دوست دارم مث سرگرمی این چیزا انجام بدم

سرگرمی خیلی خوبه اگه چیزی به ذهنت رسید که ننم بتونم در بی‌امکاناتی رشت انجام بدم بگو بهم :)

پاسخ:
ای جان... مث سینما رفتن، موزه و آرت گالری رفتن.
کشف جاها و پاتوقای جدید
حتی کافه گردی تنهایی
کتاب خوندن
فیلم دیدن
نقاشی کشیدن
خلق چیزی، مث کاردستی 
ورزش و پیاده روی
اینا کارایی بود که من در شهر بسیار بی امکانات تر از رشت هم انجام میدادم
در واقع جز اینا کار دیگه ای نمیتونستم بکنم
الان که همه وقتمو اینستا پر کرده. یعنی نابود کرده!

خوبه اینا رو میذارم جلو چشمم(گزینه‌ها رو نوت میکنم) که ایده بگیرم:دی

 

کافه که خیلی میرم ولی راضیم نمیکنه

ولی یه تفریح سالمی که داشتم این بود که کتابم رو می‌بردم پارک و هر روز برای خودم یه حداقلی تعیین می‌کردم و میخوندم 

خیلی خیلی هم خوش میگذره تو پارک کتاب خوندن به نظرم 

 

پاسخ:
وای آره!
منم هفته پیش با خودم کتاب و زیرانداز و چایی بردم توی یه پارکی که تازه کشف کردم نشستم به کتاب خوندن
خیلی تجربه خوبی بود برام ^_^
سینما هم برو
کنار دریا برو و ریلکس کن. پاتو بنداز تو آب
هرچند من خودم رودخونه رو بیشتر میپسندم
آخ دلم برای جنگلای گیلان عزیزم یه ذره شد :(

حتما نشستن روی چمنا و کتاب خوندنم بهش اضافه کن و جای منم خالی کن💚

اصلا پیک نیک کن

یادش بخیر قبلنا یه خرگوش داشتم، با خواهرم رفتیم توی همین چمنای شهرکمون نشستیم پیک نیک کردیم با خرگوشمون 😂

ولی فکر کنم اونجا نمیشه پت گرفت و خلاصه هزارتادردسر داره. 

اما مدینه منوره ست اگه بشه. 

پاسخ:
آره... حال میده واقعا آدم یکم ذهنش رها میشه

متاسفانه یا خوشبختانه آدم پت پسندی نیستم. یکم مسئولیت پذیرفتن سخته برام :)))

ازونجایی که الان کامنت آخرو خوندم دیدم تجربه کردیش

می بینی خعلی حال میده

... 

پاسخ:
بلی بلی ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">